וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה אדומה: הפועל תל אביב ניצחה 99:103 את בדאלונה

האדומים נקמו בספרדים על ההדחה ברבע גמר היורוקאפ בשנה שעברה עם ניצחון שעצר רצף של שני הפסדים. מנפורד (31 נק' ו-5 אס') חגג בצד של פרנקו, פליז (24 נק' ו-7 אס') בלט אצל האורחת כשכבר סייע לסגור פער 14, אך המארחת סיימה עם ידה על העליונה

תקציר: הפועל תל אביב - בדאלונה 99:103/ספורט1

שני ההפסדים הרצופים, שהיו הראשונים גם העונה של הפועל תל אביב ביורוקאפ, העלו חששות בקרב המועדון האדום עד שהערב (רביעי) הקבוצה של דני פרנקו התאוששה ונקמה עם ניצחון 99:103 על בדאלונה שהדיחה אותה אשתקד בשלב רבע הגמר, במה שהעלה את הפועל למאזן של 5 ניצחונות מול שני הפסדים.

המשחק נפתח צמוד כשדשון תומאס (20 נק'), אקס מכבי תל אביב, היה הבולט בצד הספרדי, בעוד קסבייר מנפורד (31 נק' ו-5 אס') הוביל את האדומים ל-19:26 בתום הרבע הראשון. מופע השלשות החל ברבע השני בניצחונו של מנפורד כשגם ג'יילן הורד (18 נק' ו-5 ריב') הציג דומיננטיות בצבע והמארחת פתחה פער דו ספרתי עם 44:54 בהפסקה.

דווקא כשהיתרון צמח ל-14 והיה נראה שמכאן הריצה של הפועל רק תמשיך, אנדרו אנדרוז (23 נק') ותומאס הובילו ריצת 0:9 של האורחת וההפרש ירד ל-3 בלבד. ג'ייקובן בראון ששב לסגל של פרנקו נכנס לעניינים לקראת הרבע האחרון (17 נק' ו-9 אס') עם 74:83, כשדווקא אז אנדרס פליז (24 נק' ו-7 ריב') בדקות אדירות הצליח לצמצם לנקודה בלבד, אבל הפועל הצליחה לשמור על היתרון בעיקר בזכות קייל אלכסנדר (17 נק' ו-7 ריב') עד הסיום עם ניצחון חמישי העונה במפעל ונקמה על ההפסד ההוא בעונה שעברה לבדאלונה.

קלעו להפועל תל אביב: קסבייר מנפורד (6/7 מהשלוש, 5 אס') 31, ג'יילן הורד (5 ריב') 18, ג'ייקובן בראון (9 אס') וקייל אלכסנדר (7 ריב') 17 כ"א, בריאן אנגולה (5 ריב') 8, עידן זלמנסון 6, בר טימור וג'ון הולנד 3 כ"א. גיל בני שותף ולא קלע.

ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב. קובי אליהו
שבו למסלול הניצחונות. בראון/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1

פרנקו עלה בחמישייה עם ג'יילן הורד, קסבייר מנפורד, קייל אלכסנדר, ג'ייקובן בראון ובריאן אנגולה. דשון תומאס, אקס מכבי תל אביב, פתח את המשחק עם שלשה. המשחק נעצר אחרי פחות מ-30 בעקבות בעיה בשעונים באולם ושב כעבור כ-10 דקות עם נקודות ראשונות של האדומים מצד אלכסנדר. מנפורד ואנגולה העבירו את היתרון להפועל. היתרון עבר מצד לצד בדקות הראשונות, כשסל מחוץ לקשת של מנפורד החזיר את אותו לצד האדום. בראון הוסיף עוד פעמיים מהקו והיתרון גדל ל-4, יאניק קראג השיב עם 4 נקודות רצופות ומנפורד קבע 17:20. מנפורד כבר הגיע לדו ספרתי ועידן זלמנסון חתם את הרבע הראשון עם 19:26.

רבע 2

אנגולה פתח את הרבע השני עם שלשה שקבעה יתרון דו ספרתי להפועל, תומאס הגיב עם אחת משלו וג'ון הולנד הוסיף סל מחוץ לקשת עם 22:32 לאדומים. פאו ריבאס המשיך את רצף השלשות וצימק ל-7 בדקות טובות יותר של הספרדים. האורחת הציגה דומיננטיות בריבאונד ההתקפה, דבר שלא הרשים את מנפורד עם השלשה השנייה שלו ו-13 הנקודות אליהן הגיע. תומאס המשיך להיות האיש הבולט בבדאלונה, כפי שמנפורד עשה בהפועל עם עוד שלשה והורד הגדיל בחזרה את ההפרש עם 9 ופסק זמן של האורחת. תומאס שוב הצליח לצמצם אחרי פסק הזמן וחתך את ההפרש בחצי לפני עוד שלשה של מנפורד. טימור צלף מחוץ לקשת בשלשה אדירה והאדומים ביתרון 44:54 בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אקסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. דני מרון
הצגה של הגארד. מנפורד/דני מרון

רבע 3

אנדרס פליז פתח את החצי השני עם סל מחוץ לקשת, אלכסנדר הגיב עם נקודות בצבע ועוד דהירה עד הטבעת שהעלתה אותו ל-10 נקודות הערב. מנפורד המשיך בשלו עם שלשה חמישית במשחק והיתרון שוב צמח לדו ספרתי וכעבור שתי התקפות הוסיף את השישית עם החטאה אחת בלבד. בראון הגדיל את יתרון השיא שצמח כבר ל-14, עד ששלשה של ריבאס עצרה את הדהירה האדומה. תומאס חזר מפסק זמן של הפועל עם שלשה שלישית ברציפות וההפרש ירד ל-5 בלבד. זלמנסון עם אסיסט נהדר להורד החזיר את הצבע ללחיים בספסל האדום ועם סל חשוב שמר על יתרון המארחת עם 74:83 לקראת רבע אחרון מרתק.

רבע 4

מנפורד פתח את הרבע הרביעי עם נקודות מהקו, פליז הגיב עם שלשה וההפרש ירד ל-6. תומאס הגיע כבר ל-20 וצימק ל-5 ל-4 בלבד בדקות התקפיות רעות של שני הצדדים עם איבוד כדור שטותי של הולנד. אנגולה הרחיק מעט את הספרדים, לפני שפליז ברבע אחרון עצום הצליח להוביל ריצת 4:11, אבל תומאס איבד כדור ואנגולה הוציא את האדומים למתפרצת שהסתיימה בסל ועבירה של אלכסנדר. אנדרוז חזר מפסק הזמן הספרדי עם צליפה מחוץ לקשת, בראון ענה עם 2 נקודות מהעונשין ופליז הוסיף עוד שלשה וסל בצבע עם שוויון 95:95 דקה לסיום. אלכסנדר קלע 4 נקודות רצופות וקרא לפסק זמן של בדאלונה במהלכים רעים של הקבוצה הספרדית. בראון איבד כדור קריטי כשההפרש ירד פעם נוספת ל-2 בלבד, 15 שניות לסיום, אך האדומים הצליחו לשמור על היתרון עד הסיום עם ניצחון דרמטי - 99:103 להפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully