וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לגרנט לא היה מושג, הוא רק סיפר לנו סיפורים על מייקל ג'ורדן"

ג'ון אובי מיקל נזכר בתקופתו תחת הישראלי בצ'לסי, מאלודה דווקא פרגן: "עשה עבודה טובה, מבחינת התוצאות הוא הצליח"

תקציר ה-4:4 המשוגע של צ'לסי מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

ג'ון אובי מיקל אירח בפודקאסט שלו את פלורן מאלודה, וביחד נזכרו השניים בין היתר בתקופתם תחת אברהם גרנט בצ'לסי. "מבחינתי, הוא כלל לא היה מנג'ר", אמר כוכב נבחרת ניגריה לשעבר על הישראלי, שאימן את הבלוז ב-2007/08. "הוא לא היה מנג'ר כי לא היה לו מושג מה הוא עושה. שום מושג. היה לו מישהו שמעביר את האימונים, וכל מה שהוא עשה זה לבוא ולספר לנו סיפורים על מייקל ג'ורדן. אבל זה עבד לו - הוא הביא אותנו לגמר ליגת האלופות".

ואכן - גרנט, שהתחיל כיועץ לרומן אברמוביץ' ולאחר מכן ירד לקווים כשנכנס לנעליו של ז'וזה מוריניו, הגיע עד גמר ליגת האלופות אך הפסיד למנצ'סטר יונייטד 6:5 בדו-קרב פנדלים, עם ההחטאה הבלתי נשכחת של ג'ון טרי. עם תום אותה עונה, אותה סיימה צ'לסי במקום השני, מרחק שתי נקודות ממנצ'סטר יונייטד, פוטר.

"אני מסכים איתך", אמר מאלודה. "אני זוכר שהוא ניסה להבין את אחד האימונים ואז הבין שאין לו את הכישורים לעשות זאת, אז הוא חיפש מישהו שכן יש לו את הכישורים הללו. אבל כשמסתכלים על התוצאות, הוא הביא אותנו לגמר ליגת האלופות. הוא ידע את הגבולות שלו וידע מה הוא צריך כדי לעזור לו, כי להיות מנג'ר זה לא קל - אפילו אם יש לך ניסיון. אני חושב שהוא עשה עבודה טובה, כי לא היה לו ניסיון, והוא עדיין עשה את שלו".

אברהם גרנט באימון צ'לסי ב-2008. Jamie McDonald, GettyImages
"כלל לא היה מנג'ר". גרנט באימון צ'לסי ב-2008/GettyImages, Jamie McDonald

בימים אלה מדריך גרנט את נבחרת זמביה במוקדמות אליפות העולם באפריקה. השבוע ניצח את קונגו 2:4, והערב מצפה לו מפגש עם ניז'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully