וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה נקמה ולשנות מומנטום: הפועל תל אביב תארח את בדאלונה בבלגרד

21.11.2023 / 15:03

אחרי שני הפסדים רצופים ביורוקאפ, תארח הקבוצה של דני פרנקו את הקטאלנים (רביעי, 20:00, ספורט1) שעצרו את הריצה שלהם באירופה אשתקד. תומר גינת ימשיך להיעדר, בראון צפוי להיות כשיר

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 98:89 לפרומטיי ביורוקאפ/ספורט1

אחרי שני הפסדים רצופים תנסה מחר (רביעי, 20:00, ספורט1) הפועל תל אביב לשנות מומנטום ביורוקאפ כשתארח באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד את בדאלונה. האדומים מגיעים למשחק מהמקום הרביעי עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים, בעוד הספרדים מדורגים במקום השישי עם שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים.

אחרי ההפסד המאכזב בריגה לפרומטיי, חזרו שחקניה הישראלים של הפועל תל אביב ארצה ביחד עם הצוות המקצועי הישראלי להפוגה מהמסע האירופי הלא פשוט. הישראלים התאמנו ביחד בעוד חלק מהשחקנים הזרים התפזר ולא היה כקבוצה אחת, אך מתחילת השבוע הנוכחי הפועל שוב התאחדה וחזרה לפעילות מלאה.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפועל תל אביב תנסה לשוב למסלול הניצחונות. פרנקו/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בהפועל רואים במשחק קודם כל רצון לשנות מומנטום אחרי שני הפסדים, אותם מגדירים בקבוצה הפסדים מנטאליים, הפסדים של עייפות וחוסר ריכוז, אך גם זוכרים כיצד בדאלונה עצרה בעונה שעברה את המסע האירופי שלהם. להפועל יש לא מעט המשכיות מהעונה שעברה, והשחקנים שהמשיכו זוכרים כיצד במשחק צמוד עם כמה החלטות שיפוט גבוליות הפסידו ברבע הגמר היורוקאפ ופספסו הזדמנות ללכת עד הסוף במפעל.

בצד המקצועי הפועל תמשיך לשחק ללא תומר גינת שנפצע לפני עשרה ימים בקרסול, והוא צפוי להחמיץ גם את המשחק הבא, אם כי יש בקבוצה אופטימיות קלה לגבי שיתופו במשחק הבא. ג'ייקובן בראון ששב בשבוע שעבר לפעילות למרות שעדיין סובל מכאבים במפשעה, המשיך לעבור טיפולים בימים האחרונים ואם לא יחול שינוי פתאומי, ישותף במשחק.

רוב הנהלת הקבוצה יצאה למשחק הביתי הראשון של הפועל מחוץ לגבולות ישראל אחרי חמישה משחקי חוץ רצופים, כשאחת המטרות היא לשוחח עם השחקנים הזרים לקראת חזרת ליגת העל ולקבל תשובה ברורה מי השחקנים שישובו למשחק הבא של הפועל ומי לא. כזכור, האדומים בחרו לדחות את המשחק נגד הפועל חולון ממוצאי שבת הקרובה לתאריך שעדיין לא נקבע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
צפוי ליטול חלק. ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בדאלונה עברה הקיץ כמה שינויים, ואחרי שאשתקד הייתה חלק מרכזי בצמרת היורוקאפ וצמרת הכדורסל הספרדי, העונה הזאת היא מגמגמת עם תוצאות פחות טובות. מלבד מאזן שלילי ביורוקאפ, ושני הפסדים רצופים לאחרונה, הספרדים מדורגים מחוץ לשמינייה הראשונה בליגה עם חמישה ניצחונות וחמישה הפסדים, כשביום ראשון האחרון ניצחו מסל ניצחון משלושת רבעי מגרש של הרכז אנדרס פליז.

אקס הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו שפתח את העונה עם הקבוצה כבר הספיק להיות משוחרר כשאת הקטאלנים מובילים שלושה שחקנים - אקס מכבי תל אביב דשון תומאס, אקס מכבי חיפה אנדרו אנדרוז שאשתקד שיחק בפנאתינייקוס ושחקן הפנים הסלובקי ודלימיר ברודזיאנסקי. חובנטוד צירפה לאחרונה את הסקורר קני צ'רי ולצידו ממשיכים להוביל את הקבוצה הסנטר הותיק אנטה טומיץ' והרכז פאו ריבאס, כמו גם פליז שנעדר מרוב משחקי חובנטוד עד לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully