וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: חזרת ליגת העל נדחתה ל-2 בדצמבר בהסכמת כל הקבוצות

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 17:56

הצעת הפשרה של יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון אושרה: ארבע הקבוצות שהתנגדו נתנו את הסכמתן לחזור בסוף השבוע הבא ויתר המועדונים הסכימו לדחייה של שבוע. המשחק הדחוי בין מכבי חיפה להפועל פתח תקוה מהמחזור הראשון ייערך בשבת הקרובה (25.11 ב-20:00)

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום, 21.11/ספורט1

סופית ורשמית: ליגת העל בכדורגל תתחדש ב-2 בדצמבר, אחרי שהיום (שלישי) הסכימו כל ראשי המועדונים להצעת הפשרה של יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, לפיה המחזור הבא לא יתקיים החל משבת הקרובה כפי שתוכנן, אלא רק בסוף השבוע הבא. במקום זאת, בשבת תארח מכבי חיפה את הפועל פתח תקוה למשחק השלמה שנדחה מהמחזור הראשון.

מדובר בהצעה שהעלה יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון, שאחרי סירובן של בני סכנין, בית"ר ירושלים, הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד לחזור לפעילות, תוך פנייה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ואיום שלא יופיעו למשחקי המחזור הקרוב, ניסה לתת הזדמנות נוספת לדחיית המחזור הקרוב בשבוע. כלפון דרש להסכמה גורפת של כל קבוצות ליגת העל כדי שהמחזור יידחה לשבוע הבא, יממה אחרי שברוב קולות הוחלט לחדש את הליגה בשבת, ולשמחתו לא היו מתנגדות וליגת העל תתחדש סופית ורשמית ב-2 בדצמבר. עם זאת, משחק אחד כן ייערך בשבת הקרובה וזהו המשחק שנדחה מהמחזור הראשון בין מכבי חיפה להפועל פתח תקווה ויתקיים בשבת הקרובה, 25 בנובמבר בשעה 20:00.

אבי ריקן הפועל פתח תקוה. אריאל שלום
משחק יחיד בשבת בין מכבי חיפה להפועל פתח תקוה. ריקן/אריאל שלום

המהלך של כלפון נולד מחדש היום אחרי שארבע המתנגדות הסכימו לחזור לשחק בדחייה של שבוע. מי שדחף מאוד למתווה כלפון לדחייה בשבוע הוא שר התרבות והספורט מיקי זוהר, שלא רצה שארבע הקבוצות לא תופענה. השר זוהר ביקש שכל הארבע יסכימו לשחק אם הליגה תידחה בשבוע.

עוד לפני שהתקבלה ההחלטה הערב, מ.ס. אשדוד, בני סכנין, בית"ר ירושלים והפועל חדרה שיגרו היום מכתב לכלפון ובו כתבו: "כחלק מרצוננו לפעול בשיתוף פעולה עם הליגה וצרכיה, נבקשך לפעול ליישם מתווה התואם למה שהוצג על ידיך בישיבת הדירקטוריון האחרונה, כדלקמן: דחיית בת שבוע במשחקים; בחינה פרטנים לבקשותיו של מ.ס. אשדוד להתחשב ככל הניתו, והיכן שתהיו סבורים כי הדבר אפשרי, במצבה המיוחד של הקבוצה עקב המלחמה. ככל והמתווה של דחיית המשחקים בשבוע יאושר וייושם, לא תהיינה לנו כל טעות למי מהצדדים ונפעל למשיכת העתירה".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully