וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע האימים של סרג'יניו דסט: קיבל שני צהובים בדקה, חבריו זעמו עליו

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 9:49

אקס ברצלונה מחה בהפגנתיות על שריקה. הוא המשיך להשתולל וגם התריס לאחר שהורחק בהפסד לטרינידד. קפטן ארה"ב תקף אותו בתגובה. צפו בתקרית

תקציר: אוקראינה - איטליה 0:0/ספורט1

סרג'יניו דסט הצליח לעצבן לא מעט אנשים הלילה (בין שני לשלישי) כולל את חבריו לנבחרת ארה"ב אחרי מופע האימים שלו במשחק במסגרת רבע גמר גביע הזהב נגד טרינידד וטובגו. בדקה ה-37 של המשחק במצב של 0:1 לאמריקנים, דסט התעצבן על שריקה לחוץ של וולטר לופס השופט ובעט בחוזקה בכדור.

הוא קיבל צהוב אבל המשיך למחות בפני השופט. חבריו לנבחרת, כולל הקפטן טים רים, ג'יו ריינה ויונוס מוסא ניסו להרגיע את דסט ללא הצלחה וזה קיבל כרטיס צהוב שני בתוך דקה והורחק, כאשר לאחר ההרחקה הוא גם הפריח נשיקה מתריסה כלפי השופט.

טים רים נראה נסער מאוד אחרי ההרחקה הזו וצעק על אקס ברצלונה, שעזב לאט את המגרש. לאחר המשחק, רים הודה שגם היו חילופי דברים בין דסט ליתר השחקנים בחדר ההלבשה. "זה חוסר כבוד עבור השחקנים שמשחקים", אמר רים לאחר המשחק, "זה חוסר כבוד כלפי המשחק וכלפי השופט".

צפו במופע האימים של דסט

לאחר ההרחקה של דסט, טרינידד ניצלה את היתרון המספרי שלה וביצעה מהפך כדי לנצח 1:2, אבל ארה"ב עלתה לחצי הגמר בזכות ה-0:3 במשחק הראשון. לאחר המשחק אגב, דסט התנצל באינסטגרם שלו וכתב: "אכזבתי את כולם, זה לא יקרה שוב". זה לא ימנע ממנו להחמיץ את חצי הגמר, אבל יגרום לחבריו לסלוח לו על ההתנהגות האנוכית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully