וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרי? ביום שבו ג'ורדן פול נכנס לקצב, דני אבדיה נרדם בוושינגטון

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 9:14

הוויזארדס ממשיכים להיות היריבים הכי נוחים בליגה: אנטטוקומפו ניצל את זה לערב עם אחוזים היסטוריים, וושינגטון דווקא מרוצה מג'ורדן פול, האם זה מה שהשפיע על דני אבדיה שנעלם?

דני אבדיה מתאמן על זריקות מהשלוש/מתוך חשבון הטוויטר של Neil Dalal

וושינגטון ממשיכה להפסיד. אומנם הפעם היא לא הובסה, אבל המגמה נמשכת: ההגנה של הוויזארדס לא קיימת, ומקלה מאוד על היריבות. הלילה (בין שני לשלישי) וושינגטון הפסידה 142:129 למילווקי, ואומנם הבאקס מסתמנים כקבוצה חזקה מלאת כוכבים מצמרת המזרח, והם יגברו העונה על לא מעט קבוצות, אבל מה שצריך להדאיג את וושינגטון זה הקלות שבה זה קורה.

יאניס אנטטוקומפו, למשל, לא קלע כבר שנים באחוזים כאלה. הלילה היווני קלע 42 נקודות באחוזי קליעה של 20 מ-23, כאשר כמעט כל סלי השדה של יאניס הגיעו מקרוב, באזור הטבעת, בערב קליעה שה-NBA לא ראה יותר מ-40 שנה. "חסימה משמאל, חסימה מימין, מעבר, חדירה לסל, כדרור וקליעה", אמר אנטטוקוונמפו, שרשם גם 13 ריבאונדים ושמונה אסיסטים, כשהוא מתייחס לגיוון ההתקפי שלו. "רול, פופ - פשוט שחק כדורסל אקראי. אני חושב שקשה יותר לשמור ככה, זה הקשה עליהם".

ג'ורדן פול מול איי-ג'יי גרין, וושינגטון וויזארדס מול מילווקי באקס. Patrick Smith, GettyImages
הופך לדומיננטי. פול/GettyImages, Patrick Smith

אנטטוקומפו קלע ב-87.0 אחוז מהשדה, הגבוה ביותר במשחק של שחקן עם לפחות 20 זריקות מאז מייק וודסון מהקנזס סיטי קינגס שהגיע ל-22 מ-24 (91.7 אחוז) בדרך ל-48 נקודות מול יוסטון רוקטס בפברואר 1983. "הוא בלתי ניתן לעצירה", אמר מאמן הבאקס אדריאן גריפין. "הוא ממש בלתי ניתן לעצירה".

אנטטוקומפו טוען ש"הלוואי שזה היה קל", אבל זה בהחלט נראה ככה. לדברי היווני, "הלוואי שיכולתי להיכנס ולקלוע 42 בכל משחק, אבל זה קשה. אתה צריך לעבוד קשה מאוד כדי להרגיש בנוח, להיכנס לקצב שלך, להגיע למקום שלך, לייצר עבור עצמך מהלכים, עבור החברים שלך, זה קשה".

היריבה הפכה את זה לקל יותר. וושינגטון ירדה למאזן 11:2 ונחלה הפסד שישי ברציפות. יש לציין שהיא נתנה פייט לסגל עטור הכוכבים של הבאקס. הוויזארדס הובילו בנקודה ברבע הרביעי אחרי הלייאפ של קורי קיספרט כשנותרו 10:02 דקות לסיום, אבל אנטטוקוונמפו הוליך את מילווקי לריצת 3:15.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דני אבדיה מול דמיאן לילארד, וושינגטון וויזארדס מול מילווקי באקס. Patrick Smith, GettyImages
רק 5 זריקות? אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

הבאקס ניצחו למרות ערב קליל שלהם בהגנה. וושינגטון קלעה ב-55 אחוז, ולמעשה לאורך כל המשחק רשמה רק ארבעה איבודי כדור, אבל אי אפשר לנצח בלי הגנה. ג'ורדן פול קלע 30 נקודות לוושינגטון, וקייל קוזמה הוסיף 22 נקודות ו-13 אסיסטים (שיא קריירה), אבל הבאקס קלעו ב-58.5 אחוז מהשדה, נתון מאכזב מאוד עבור הוויזארדס שרעבים לניצחון.

הגנתית וושינגטון מדורגת במקום ה-28 מתוך 30 קבוצות, וסופגת 122.9 נקודות למשחק (רק סן אנטוניו ואינדיאנה מעליה, או למעשה מתחתיה) - אבל נתון אחד בולט, ובו היא במקום האחרון: היא מאפשרת ליריבות שלה לקלוע ב-46.4 אחוז מהשדה, הכי גבוה בליגה. גם בריבאונד היא במקום האחרון בליגה, כשהיא מאפשרת ליריבה לקלוט בממוצע 50.7 כדורים חוזרים.

אבל יש נקודת אור. קוזמה החמיא לג'ורדן פול, שסופג הרבה ביקורת, והלילה קלע 30 נקודות. "כולם מאחוריו, והוא ימצא פתרון", אמר קוזמה על חברו, שמשחקן 4-3 ברוטציה הפך לשחקן בכיר שנדרש לספק מספרים בכל ערב, ובינתיים לא עומד בציפיות, "הוא עובד קשה, מאוד אמוציונלי, הוא אוהב כדורסל, וזה קשה... יש עליו יותר אחריות, וציפייה לספק מספרים וגם להכניס את חבריו למשחק. לפעמים הוא חושב יותר מדי, וזה קצת מסבך אותו, אבל היום היה עוד צעד בכיוון הנכון מבחינתו". גם המאמן ווס אנסלד ג'וניור אמר על האגרסיביות של פול: "זה יעזור לנו לפצח דברים".

דני אבדיה מול יאניס אנטטוקומפו, וושינגטון וויזארדס מול מילווקי באקס. Patrick Smith, GettyImages
קלי קלות. יאניס מעל אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

מנגד, דני אבדיה, שדווקא פתח טוב את העונה, היה רדום מעט הלילה, שיחק 31 דקות ולק רק 5 זריקות בדרך ל-7 נקודות ב-3 מ-5 מהשדה (0 מ-1 מהשלוש, 1 מ-2 מהעונשין), עם 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. הישראלי רשם את הפלוס/מינוס הכי גרוע בוושינגטון, כשבדקות שלו על המגרש הוויזארדס היו במינוס 28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully