וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "אני המום מבלינגהאם, גם לזידאן לקח זמן להתאקלם"

אקס מכבי תל אביב פרגן לכוכב החדש של ריאל מדריד: "שיחקתי עם זידאן ופיגו, גם הם לא היו טובים כמו ג'וד בהתחלה. הוא מדהים"

תקציר: דיאס כבש צמד לעיני אביו שחזר מהשבי, קולומביה הדהימה את ברזיל וגברה עליה 1:2 במוקדמות/ספורט1

ג'וד בלינגהאם הופך לקונצנזוס עולמי. אחרי שזכה בפרס קופה לשחקן הצעיר הכי מבטיח של השנה בטקס כדור הזהב, כוכב ריאל מדריד הוכתר רשמית גם לזוכה בפרס הגולדן בוי, שהוענק מטעם המגזין האיטלקי "גאזטה".

בלינגהאם יקבל את הפרס שמוענק מדי שנה לשחקן הצעיר הטוב בעולם, בטקס חגיגי בטורינו ב-4 בדצמבר. למעשה, בלינגהאם הפך לשחקן הראשון בתולדות ריאל מדריד שזוכה בפרס, מה שממשיך את רשימת ההישגים האישיים יוצאי הדופן שלו מאז הצטרפותו לבלאנקוס בקיץ. מדובר גם במיני-נקמה מבחינתה של ריאל, אחרי שבשנתיים האחרונות זכו בפרס שחקנים של היריבה המושבעת ברצלונה (גאבי ב-2022, פדרי ב-2021).

ג'וד בלינגהאם שחקן ריאל מדריד. רויטרס
גם קראנקה נדהם ממנו. בלינגהאם/רויטרס

אחרי שניצח במו רגליו את ברצלונה עם צמד בקלאסיקו שסידר מהפך, בלינגהאם נפצע בכתפו במשחק העוקב מול ראיו וייקאנו ולא שיחק מאז. אלא שפתיחת העונה המושלמת שלו עם ריאל מדריד הפתיעה הרבה מאוד אנשים ובניהם גם אייטור קראנקה.

מאמן מכבי תל אביב בעונה החולפת, שזכה בשלוש אליפויות כשחקן ריאל מדריד, התייחס לפריצה המטאורית של בלינגהאם ואמר: "לא הפתיע אותי שהוא מצליח, אבל כן מפתיע כמה מהר הוא השתלב בריאל מדריד. שיחקתי עם פיגו וזידאן ואפילו להם לקח יותר זמן. אני זוכר שזידאן הגיע, הוא לא היה טוב בחודש או החודשיים הראשונים כמו שהוא היה ביובנטוס".

"אבל עם האופי והאישיות של ג'וד, זה נראה שהוא משחק בריאל מדריד עשר שנים", הוסיף קראנקה, "אין מועדון כמו ריאל מדריד. כשאני שיחקתי שם, היו שחקנים בטופ העולמי, אבל הם היו מבוגרים יותר. עכשיו ג'וד רק בן 20. היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא ראול, שהתחיל בגיל 18 או 19, אבל קשה לחשוב על מישהו שהצליח כמו בלינגהאם בגיל כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully