וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית שיפוט? ההחלטה שהצילה את איטליה בדקה ה-93

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 6:57

אוקראינה מרגישה מקופחת אחרי שמודריק הוכשל ברחבה בתוספת הזמן ולא קיבל שריקה. זאת לאחר שנשיא אופ"א הצהיר שזה יהיה"אסון" אם אלופת אירופה לא תעלה. ספאלטי חגג: "עכשיו העבודה האמיתית מתחילה"

תקציר: אוקראינה - איטליה 0:0/ספורט1

נבחרת איטליה הבטיחה אתמול (שני) את העפלתה לאליפות אירופה שתיערך בקיץ הבא בגרמניה כשסיימה ב-0:0 מול אוקראינה, אחרי דקות מותחות מאוד בסיום. איטליה הייתה הנבחרת הטובה יותר, אבל בדקות הסיום נלחצה מעט לשערה על מנת להבטיח את הנקודה המיוחלת, ובדקה ה-93 בלחץ של אוקראינה האיטלקים ניצלו כאשר מיכאילו מודריק נפל ברחבה וטען שהוכשל.

השופט הספרדי גיל מנזאנו החליט לא להעניק פנדל לאוקראינה, במה שנראה כהחלטה לא פשוטה. השופט נראה החלטי, ולא הופיעה שקופית שמבשרת שהפנדל נבדק על ידי שופטי המסך. אם אוקראינה הייתה כובשת ומנצחת, היא הייתה מעפילה אוטומטית ליורו. כעת היא תיאלץ לשחק בפלייאוף, ואולי לפגוש את ישראל.

מיכאילו מודריק, שחקן נבחרת אוקראינה. Lars Baron, GettyImages
כמה תסכול. מודריק/GettyImages, Lars Baron

הדבר הרתיח את האוקראינים כי כזכור, לפני המשחק מאמן אוקראינה ביקר בחריפות את האמירות של נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין, שהכריז שזה יהיה "אסון" אם איטליה לא תעפיל ליורו. "היא חייבת להעפיל, אחרת זה אסון", אמר צ'פרין, "הנבחרת האיטלקית חשובה מדי, אני חושב שהיא תנצח את אוקראינה". המאמן האוקראיני הכריז ש"שחקניו כועסים", ובסיום אמר שהם כועסים אפילו יותר.

כך או כך, איטליה היא אלופת אירופה, ועל פי שחקנה ניקולו זאניולו, "איטליה לא צריכה להגיע לטורניר כסוס שחור, אלא כפייבוריטית, כאלופה מכהנת... בכל השנים שלי בנבחרת אף פעם לא ראיתי שחקנים שלא נותנים את הכל, כי אנחנו לא משחקים רק בשביל הנבחרת, אלא בשביל מיליוני אנשים שצופים בנו באיטליה".

לוצ'אנו ספאלטי, המאמן שהוליך את נאפולי לאליפות מזהירה אשתקד וכעת את איטליה ליורו, חגג: "עכשיו העבודה האמיתית מתחילה, עכשיו יש לי הזדמנות להתחיל באמת לעבוד. כשקיבלתי את התפקיד, ידעתי שההעפלה ליורו הכרחית. יש לנו שחקנים נהדרים במדינה הזו ואני רוצה להכיר אותם בלי הלחץ לתוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully