וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיגעון סביב המכירה הפומבית של ליאו מסי: האלמוני שהפך למיליונר

קפטן ארגנטינה מעמיד חולצות למכירה פומבית וצפוי לשבור את השיאים של מראדונה ומייקל ג'ורדן, במכירה שתעשה היסטוריה ובעיקר תזכיר את המהלך הגאוני של שחקן נבחרת אוסטרליה האלמוני בקטאר

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

שש מהחולצות שלבש ליאונל מסי במהלך מסע הזכייה של ארגנטינה בגביע העולם אמורות להימכר במכירה פומבית ולשבור שיאים. מסי בן ה-36, קפטן אלופת העולם, הניף את הגביע הנכסף לאחר שנבחרתו ניצחה את צרפת בפנדלים בגמר בדצמבר האחרון בקטאר.

החולצה שלו מהגמר כלולה בסט החולצות שיימכרו, והיא צפויה להימכר בלמעלה מ-8 מיליון ליש"ט במכירה הפומבית שעורך בית המכירות הפומביות סותביס בניו יורק. השיא של חולצת כדורגל שנלבשה במשחק הוא חולצת "יד האלוהים" של דייגו מראדונה, שנמכרה ב-7.1 מיליון ליש"ט ב-2022. השיא לחולצת ספורט הוא של מייקל ג'ורדן מהמשחקר האחרון שלו בקריירה ב-1998 בגמר ה-NBA, שנמכרה ב-10.1 מיליון דולר (פי שניים מערכה המקורי לפני המכירה הפומבית).

ליאונל מסי מודיע על מכירת החולצות שלו מהמונדיאל בקטאר במכירה פומבית. אינסטגרם, ליאו מסי, אתר רשמי
ליאונל מסי מודיע על מכירת החולצות שלו מהמונדיאל בקטאר במכירה פומבית/אתר רשמי, אינסטגרם, ליאו מסי

ברהם ואכטר, ראש מחלקת חפצי אספנות מודרניים של סותביס, אמר כי מכירת שש החולצות של מסי "עומדת כאירוע מונומנטלי בהיסטוריה של המכירה הפומבית". לדבריו, "מונדיאל 2022 עומד כאחד האירועים הגדולים בתולדות הספורט, קשור באופן מהותי למסע האמיץ של מסי ומבסס היטב את מעמדו כשחקן הגדול בכל הזמנים", אמר וכטר.

מסי, שזכה בכדור הזהב שמונה פעמים, הפך לשחקן הראשון בתולדות המונדיאל שכובש בשלב הבתים, בשמינית הגמר, ברבע הגמר, בחצי הגמר ובגמר של טורניר בודד.

החולצות של מסי יוצגו בסותביס בניו יורק בתערוכה ציבורית בחינם במהלך תהליך הגשת ההצעות, הפתוחה בין ה-30 בנובמבר ל-14 בדצמבר. מסותביס נמסר: "חלק מההכנסות מהמכירה הפומבית ייתרמו לפרויקט Unicas, בראשות בית החולים לילדים של סנט ג'ואן דה דו (SJD) ברצלונה בתמיכת קרן ליאו מסי, כדי לענות על הצרכים של ילדים הסובלים ממחלות נדירות".

מסי העלה את הבשורה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, שכמובן תוך שעות ספורות גרף מיליוני לייקים ממעריציו בכל העולם (492 מיליון עוקבים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הוא שיחק בכל שבעת משחקי מונדיאל 2022 של ארגנטינה, אבל רק שתיים משלוש החולצות שלבש מסי בשלב הבתים יועברו למכירה פומבית.

החולצה שלו משמינית הגמר תהיה רק של המחצית הראשונה. הסיבה: שחקן נבחרת אוסטרליה קמרון דוולין החליף חולצות עם מסי בסיום המשחק. דוולין הוא שחקן די אלמוני, שלא שיחק אפילו דקה אחת במונדיאל. עם זאת, בסיום המשחק של אוסטרליה מול ארגנטינה (1:2 לאלופת העולם) הוא חיכה בסבלנות למסי בעמדת הראיונות. אחרי המשחק הוא סיפר: "בסיום ההפסד ירדתי לדשא, לחצתי ידיים לכולם, כולל את של מסי... אף אחד מהבחורים לא אמר כלום, אז ניסיתצי את מזלי וביקשתי את החולצה, והוא אמר לי 'אראה אותך בפנים'. כמובן שרציתי שאחד מהשחקנים האחרים אצלנו יקבל הזדמנות לקחת את החולצה, אבל אף אחד לא לקח, אז חשבתי, למה לא?". הוא המתין לסיום הריאיון של מסי, וקיבל ממנו את ה"מתנה" שבקרוב יתברר עד כמה היא באמת שווה.

מסי, מנומס ואצילי כתמיד, לקח את החולצה של האוסטרלי האלמוני בטקס ההחלפה. "אין לי מושג אם הוא שמר אותה או זרק אותה על הרצפה שנייה אחרי זה", אמר דוולין, "אבל הוא היה מנומס מספיק כדי להחזיק אותה ולשמור עליה מולי... החולצה של מסי? אבא שלי כבר לקח אותה, לא יודע אם אי פעם הוא ירשה לי לגעת בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully