וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארמה: רשימת הכוכבים שיצאו נגד ישראל במלחמה, ושילמו ביוקר

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 18:56

מה משותף לפול פוגבה, מייגן ראפינו, וסלי פופאנה ועוד רבים וטובים אחרים? ברשת איגדו את השחקנים שתמכו בפלסטין בפומבי, ונענשו מיד

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 19.11/ספורט1

חובבי הספורט בישראל מאז ומתמיד היו אובססיביים בנוגע לתגובות של ספורטאים ברחבי העולם על המלחמה בישראל, ואהבו לעקוב ולבחון מי בעדנו ומי נגדנו, מי תומך בישראל בפומבי ומי לוקח את הצד של הפלסטינים - אבל נדמה שמאז ה-7 באוקטובר האובססיה רק גברה, וכל ספורטאי שיוצא נגד ישראל "שרוף" מבחינתנו, ואמירותיו הן בלתי נסלחות.

לאחרונה גולשת בשם ניצן (_nitzan) איגדה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) רשימה של כדורגלנים בכירים מהעולם שתמכו בפלסטינים או יצאו נגד מדינת ישראל, וקיבלו "עונש" קארמתי. על פי הרשימה (הדי סלקטיבית, יש לומר) כדורגלנים כמו אשרף חכימי, פול פוגבה, וסלי פופאנה, סאדיו מאנה, מייגן ראפינו וקרים בנזמה - כולם בשלב כזה או אחר יצאו בעמדות אנטי ישראליות, ומיד לאחר מכן חוו רגעים קשים בקריירה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה עם אמאד דיאלו מניפים את דגל פלסטין לאחר המשחק מול פולהאם. רויטרס
שניהם מאז לא מרשימים. דיאלו ופוגבה/רויטרס

בין השמות שהזזכירה נכלל פול פוגבה - ש"חגג עם דגל פלסטין בשומר החומות ונפצע מיד אחרי". או אשרף חכימי - ש"תמך בפלסטין גם בשומר החומות וחצי שנה אחרי הואשם באונס". עוד הוזכר וסלי פופאנה - ש"חגג עם דגל פלסטין בשומר החומות וחודשיים אחרי קרע את הצולבת". מייגן ראפינו "קראה להפסיק את הג'נוסייד, בעוד שיש לה בת זוג יהודייה, ונפצעה בדקה ה6 של המשחק האחרון שלה בקריירה". הגולשים והעוקבים הוסיפו עוד שמות לרשימה, שבימים אלה יכולה להוות נחמה סמלית, גם אם נדמה שזו מקריות בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully