וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסלנד או אוקראינה? יריבת ישראל בפלייאוף תיקבע בהגרלה

רק ביום חמישי תדע נבחרת ישראל מול מי היא תשחק בחצי גמר הפלייאוף בחודש מרץ, ומי עשויה לחכות לה בגמר בקרב על הכרטיס ליורו 2024. כל הפרטים לקראת ההגרלה

תקציר: אוקראינה - איטליה 0:0/ספורט1

נבחרת ישראל איבדה סיכוי להעפיל ליורו 2024 באמצעות שלב המוקדמות, אבל בחודש מרץ תינתן לה הזדמנות נוספת לעלות לאליפות אירופה לאומות - כאשר יתקיימו משחקי הפלייאוף.

בשביל להעפיל לאליפות אירופה לראשונה בהיסטוריה, ישראל תצטרך לנצח שני משחקי נוק-אאוט שייערכו בזה אחר זה. הערב (שני) התמונה מעט התבהרה, אחרי התוצאות במסגרת הבתים המוקדמים וה-0:0 בין איטליה לאוקראינה.

משחקי שלב המוקדמות שנערכו הערב קבעו שלוש עולות נוספות למשחקים בגרמניה בקיץ הקרוב, שישפיעו גם על משחקי הפלייאוף במרץ. השלוש הן איטליה, צ'כיה וסלובניה.

בשורה התחתונה, יריבתה הבאה של ישראל במאבק על הכרטיס ליורו תהיה איסלנד או אוקראינה. ישראל תארח את המשחק (לא ברור אם אכן בישראל, כמובן).

אולכסנדר זינצ'נקו שחקן נבחרת אוקראינה חוגג שער. רויטרס
ישראל נגד זינצ'נקו ואוקראינה בחצי הגמר? נחכה ונראה/רויטרס

ביום חמישי בצהריים (13:00 שעון ישראל) תוגרל מי הנבחרת שתשחק במסלול A בפלייאוף - אוקראינה, איסלנד או פינלנד. אם פינלנד או אוקראינה יוגרלו וישובצו במסלול A, ישראל תשחק בפלייאוף נגד איסלנד. אם איסלנד תהיה במסלול A, ישראל תשחק נגד אוקראינה.

אם ישראל תנצח ותעפיל לגמר - היא תפגוש את המנצחת בין בוסניה-הרצגובינה לבין פינלנד או אוקראינה. המארחת של הגמר תיקבע בהגרלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully