וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף על עטאא ג'אבר: "החלטה שלו. אני גאה להיות ישראלי"

הקשר התראיין לאתר "האתלטיק" ונשאל על חברו בנפטצ'י באקו שבחר לייצג את פלסטין: "צריך לשחרר את עזה מהחמאס, מה שהם עשו לא אנושי"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 20.11/ספורט1

קני סייף רשם בעברו שתי הופעות בנבחרת ישראל, אבל לא זכה לקרדיט נרחב וב-2017 עבר לייצג את נבחרת ארצות הברית. גם בשל כך ובעיקר לאור העובדה שבנפטצ'י באקו הוא חברו לקבוצה של עטאא ג'אבר, ישראלי נוסף שמשחק עבור נבחרת אחרת, פלסטין, התראיין סייף לאתר "האתלטיק" והתייחס למצב.

תחילה סייף סיפר על הקשר לארצות הברית, אותה החל לייצג כשנה אחרי הופעת הבכורה בנבחרת ישראל: "ההורים שלי ניסו להביא ילד במשך חמש שנים, אבל לא הצליחו להרות בישראל. יש לנו במגזר הדרוזי מסורת לקרוא בקפה ונאמר להם שעליהם לטוס לארצות הברית. הם עשו את זה ושם נולדתי".

קני סייף שחקן נפטצ'י באקו. דף הפייסבוק של נפטצ'י באקו, אתר רשמי
"צריך לשחרר את פלסטין מהחמאס. אני גאה להיות ישראלי"/אתר רשמי, דף הפייסבוק של נפטצ'י באקו

"אנשים צריכים להבין שארגון טרור תקף אותנו, את המשפחות שלנו, את החברים שלנו", הבהיר סייף, "אנחנו המדינה היחידה שצריכה להגן על עצמה מפני הגנה על עצמה. מה שחמאס עשו זה לא אנושי. האמרה שכולם צריכים לומר היא לשחרר את פלסטין מהחמאס".

באשר לחברו לקבוצה, ג'אבר שבעבר היה קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל וכיום משחק עבור פלסטין, אמר סייף: "בכל הקשור לכדורגל אני לא רוצה לערב פוליטיקה. בחדר ההלבשה לכל אחד יש את ההחלטה שלו ולי יש את שלי. אני גאה להיות ישראלי. אנחנו עוברים תקופה קשה ויש המון חיילי צה"ל ששומרים עלינו, זו תקופה שכולנו צריכים לעמוד ביחד בתקווה שהחטופים יחזרו למשפחות שלהם ושהסיפור יסתיים במהרה".

לסיום אמר על נפטצ'י באקו: "אני חושב שזה המועדון הכי ותיק באזרבייג'אן ומרגיש כמו המועדון הכי אהוב במדינה. הקבוצה לא כל כך מצליחה בשנים האחרונות, קראבח השתלטה והמועדון מנסה לבנות קבוצה חזקה שתשלוט בליגה מחדש. לא הכרתי אף אחד לפני שהגעתי וכמו בכל מקום הייתי צריך להתרגל לתרבות וזה אף פעם לא קל, אבל אני לא שוכח מאיפה הגעתי ומה שעשיתי בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully