וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימס מתעניינת באפשרות לרכוש את דור תורג'מן בינואר

דיווח: הקבוצה הצרפתית עוקבת זמן רב אחר חלוץ מכבי תל אביב, ומקווה לנצל את המלחמה בישראל כדי להאיץ את המגעים. גם פולהאם והופנהיים עוקבות, הצהובים צפויים לדרוש בין 3 ל-5 מיליון יורו

תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

ההתעניינות בדור תורג'מן הולכת וגוברת, אחרי שהציג יכולת מרשימה במשחקי נבחרת ישראל. על פי דיווח בצרפת, ריימס מעוניינת לרכוש את חלוץ מכבי תל אביב כבר בחלון ההעברות של ינואר, ומקווה שהמלחמה בישראל וחוסר הוודאות סביב חזרתה של ליגת העל לפעילות, יעזרו להאיץ את המגעים.

ריימס, שרכשה ממכבי תל אביב את אלירן עטר בעבר, מדורגת במקום החמישי בליגה הצרפתית הבכירה. תורג'מן חתם ביוני על חוזה חדש במכבי תל אביב עד 2026, אולם בצרפת מעריכים כי הקבוצה תסכים למכור אותו בסכום שנע בין 3 ל-5 מיליון יורו. במקביל, גם פולהאם מהפרמיירליג והופנהיים מהבונדסליגה עוקבות מקרוב אחר הסטטוס של תורג'מן.

שחקן נבחרת ישראל דור תורג'מן, מול שחקן נבחרת רומניה אנדריי ראציו. David Balogh, GettyImages
התצוגות בנבחרת עשו את שלהן. תורג'מן/GettyImages, David Balogh

גורם בריימס אמר בעילום של לתקשורת הצרפתית: "לתורג'מן יש את הפרופיל המושלם כדי להשתלב אצלנו. יש לו פוטנציאל עצום. הוא לא מפסיק להטריד שחקני הגנה, יש לו טכניקה טובה, ונראה שהעיתוי לעזוב את מכבי תל אביב מושלם מבחינתו, על רקע המלחמה. ריימס נראית בעמדה אסטרטגית מצוינת כדי לרכוש אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully