וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה קאליניץ': "קבוצת יורוליג בדובאי? גם תל אביב לא באירופה"

שחקן ברצלונה על ההתנגדות לצירוף קבוצה מהאמירויות: "מכבי משחקת ביורוליג שנים וזה לא מפריע לאף אחד. רק נרוויח ממהלך כזה"

תקציר: מורסיה - ברצלונה 73:82/ספורט1

בחודשים האחרונים נדמה שהאפשרות לצרף ליורוליג קבוצה מאיחוד האמירויות הולכת ונעשית מוחשית, אבל המהלך המסתמן גורר לא מעט ביקורות.

הטענה המרכזית של מתנגדי המהלך היא שאיחוד האמירויות איננה חלק מאירופה, ועל כן צירוף קבוצה מדובאי עשוי להיות צעד מאולץ ומשונה, שפוגע באופי הליגה.

את הטענה הזו הודף ניקולה קאליניץ', שחקן ברצלונה. "אני שומע אנשים אומרים, 'אבל דובאי לא באירופה' - ולא מבין את ההיגיון. גם תל אביב לא חלק מאירופה, ומכבי תל אביב משחקת ביורוליג במשך שנים. אין עם זה שום בעיה", אמר קאליניץ', שיפגוש את מכבי תל אביב יחד עם ברצלונה ביום חמישי בבלגרד.

לדבריו, "השתתפות של קבוצות מערים כמו דובאי, לונדון ופריז יכולה רק לתרום ליורוליג. זה יהפוך את הליגה ליותר מהנה לצפייה, ויותר כיפית גם עבור השחקנים. ובנוסף, קבוצה מדובאי תשפר את התנאים הכלכליים של כל הליגה. אני בעד המהלך הזה".

ניקולה קאליניץ', שחקן ברצלונה. Sonia Canada, GettyImages
בעד המהלך. קאליניץ'/GettyImages, Sonia Canada

אתמול ברצלונה ספגה הפסד 73:82 למורסיה במשחק חוץ במסגרת הליגה הספרדית. בכלל, הקטלאנים מתקשים לאחרונה במשחקי חוץ, עם שני הפסדים רצופים וניצחון חוץ בודד בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

המאמן רוג'ר גרימאו מודה שזה מדאיג אותו לקראת המשחק מול מכבי תל אביב שלמזלו, לא יתקיים ביד אליהו. "הייתה אווירה עוינת וזה השפיע עלינו", אמר גרימאו לאחר ההפסד אתמול, ואמר בכנות: "אני מוטרד מההגנה שלנו, שמאפשרת יותר מדי סלים קלים. משהו לא טוב קורה לנו במשחקי חוץ, וחייבים לשפר את זה כבר ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully