וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרון שלטון סיכם בהפועל עפולה, דז'ון דיוויס מגיע לגליל עליון

הגארד האמריקאי (23, 1.87) שהצטיין במדי אוניברסיטת לויולה מרימונט ופתח את העונה בספליט הקרואטית יצטרף לקבוצה של רועי פרל. גליל תנחית פורוורד עם עבר בבשיקטאש

הפועל עפולה בדרך לחיזוק לקראת חידוש ליגה לאחר שסיכמה את תנאיו של הגארד האמריקאי קמרון שלטון שפתח את העונה בספליט הקרואטית. שלטון צפוי להצטרף לקבוצה בימים הקרובים.

שלטון (23, 1.87) החל את קריירת המכללות שלו במדי אוניברסיטת צפון אריזונה בה שיחק שלוש שנים כשבעונתו השלישית רשם 19.2 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק. בקיץ 2021 עבר ללויולה מרימונט וניצל את האפשרות להמשיך לשנה חמישית בשל הקורונה ושיחק בה גם בעונת 2022/23 והצטיין עם 21.3 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק. הקיץ חתם בספליט הקרואטית ובשבעה משחקים בליגה האדריאטית רשם 7 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק.

עפולה, שבחרה לדחות את משחק הפתיחה שלה נגד הפועל באר שבע, אך עדיין תקיים אותו בהמשך השבוע הבא, מחזיקה בסגל רק שחקן זר אחד שפתח את העונה וחזר, הגארד קסיוס סטנלי. קייסי שפרד, יאניק מוריירה וטיירן לטיבודייר עזבו את הקבוצה בשל המלחמה. עפולה היא אחת משתי קבוצות בלבד שהספיקו לשחק לפני המלחמה, אחרי שהפסידה ב-6 באוקטובר לעירוני נס ציונה בחוץ 77:73.

מאמן הפועל עפולה רועי פרל. דני מרון
מתחזק. רועי פרל/דני מרון

גם הפועל גליל עליון התחזקה לקראת חזרת העונה. הקבוצה של ברק פלג צירפה את הפורוורד דז'ון דיוויס ששיחק עד עתה בליגה השנייה בטורקיה, והוא יהיה הזר הראשון שלהם לאחר ששלושת הזרים הנוספים של הקבוצה עזבו. דיוויס צפוי להיות בסגל למשחק נגד קרית אתא ביום שני הקרוב.

דיוויס (25, 2.00) שיחק באוניברסיטת קליפורניה בפטיסט והחל את הקריירה המקצוענית שלו בבשיקטש, אך נחתך אחרי משחק אחד ו-5 דקות בלבד. הוא העביר את עונת 2020/21 לאחר מכן בא.א.ק לרנקה והצטיין, המשיך בקיץ שלאחר מכן לאפולון פטראס ובעונה שעברה שיחק בהיידלברג מהליגה הגרמנית הראשונה ורשם 9.3 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק. את העונה הנוכחית פתח בקיירובה מהליגה השנייה בטורקיה ורשם 11 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully