וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגו: "המפגש נגד ארגנטינה הוא בטופ 3 משחקים החשובים בקריירה שלי"

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 11:30

אחרי שהפסידו לקולומביה ואיבדו את ויניסיוס, הסלסאו עלולים לצנוח עד למקום השמיני בבית אם יפסידו לאלופת העולם. אנחל די מריה צפוי לחזור להרכב של סקאלוני (ד', 02:30, ספורט1)

תקציר: דיאס כבש צמד לעיני אביו שחזר מהשבי, קולומביה הדהימה את ברזיל וגברה עליה 1:2 במוקדמות/ספורט1

נבחרת ברזיל מעולם לא הפסידה משחק ביתי במוקדמות המונדיאל. בלילה שבין שלישי לרביעי (02:30, ספורט 1) הסטטיסטיקה הזו תעמוד בפני מבחן רציני כשהיא תארח את אלופת העולם ארגנטינה כשהיא מוכה וחבולה. ההפסד 2:1 בקולומביה במחזור הקודם, סיבך את הברזילאים שממוקמים רק במקום החמישי בבית עם שבע נקודות בלבד אחרי הפסדם השני. ארגנטינה הפסידה אומנם גם היא מול אורוגוואי, אבל זה היה איבוד הנקודות הראשון שלה והיא בטוחה בפסגה.

ובזמן שליאונל סקאלוני יהנה מהסגל החזק ביותר שלו, ברזיל תחסר את כוכבה הגדול ויניסיוס, שנפצע נגד קולומביה ועלול להיעדר תקופה ארוכה. הפציעה של ויניסיוס מצטרפת כמובן לפציעה של ניימאר, כך שהברזילאי יחסרו את שני השחקנים המסוכנים ביותר שלהם בחלק הקדמי.

בהיעדרם של השניים, רוב תשומת הלב תתמקד ברודריגו, שחקנה של ריאל מדריד, שאמר לקראת המשחק: "ידעתי שהזמן שלי יגיע. כשניימאר ווויניסיוס לא משחקים, אנשים מצפים ממני ליותר ואני צריך לספק את הסחורה. משחק בין ברזיל לארגנטינה במרקאנה זה תמיד משחק גדול. אני צעיר, אבל יש לי קצת ניסיון. המשחק הזה הוא בטופ 3 המשחקים החשובים בקריירה שלי".

רודריגו, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
הרבה לחץ עליו בהיעדרו של ויניסיוס. רודריגו/רויטרס

בפעם הקודמת כשהשתיים נפגשו במרקאנה, המשחק הסתיים ב-0:1 של ארגנטינה, שניצחה את הברזילאים בגמר הקופה אמריקה וסיפקה למסי תואר ראשון עם הנבחרת, רגע לפני הזכייה ההירואית במונדיאל. אנחל די מריה, כובש שער הניצחון באותו משחק, צפוי לחזור להרכב של ארגנטינה על חשבון ניקו גונסלס. גם לאוטרו מרטינס עשוי לפתוח כנראה על חשבונו של חוליאן אלברס. ז'ואאו פדרו חלוצה של ברייטון צפוי לפתוח מנגד במקום ויניסיוס, כשרודריגו, ראפיניה ומרטינלי ישחקו מאחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully