וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אין הסכמה: קבוצות ליגת העל יכריעו מתי חוזרים לשחק

20.11.2023 / 11:00

בית"ר ירושלים בצד אחד, מכבי חיפה בצד שני: על אף מרתון השיחות בין ראשי הקבוצות, נותרו מחלוקות משמעותיות בנוגע לתכנית לחדש את ליגת העל בסוף השבוע הקרוב. אם מאמצי התיווך של אלונה ברקת לא יישאו פרי, הפור עשוי ליפול באמצעות הצבעה

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 19.11/ספורט1

על אף אינספור שיחות מאחורי הקלעים מאז יום חמישי, אין הסכמה פה אחד בין קבוצות ליגת העל על מועד החזרה לשחק. ארבע הקבוצות המתנגדות לחזרה בשבת הקרובה, כפי שכבר נקבע, ממשיכות להתעקש כי אין מקום לחזור לכדורגל בליגה הבכירה כבר בסוף השבוע הקרוב וההכרעה תעבור לישיבת המנהלת היום בצהריים.

כפי שפורסם כאן אתמול, ישיבת הזום שהייתה אמורה להיערך היום ובה נהלי החזרה לשחק התחלפה בישיבה פרונטלית שתיערך החל מהשעה 14:00 במשרדי המנהלת בשל המחלוקת הגדולה. לצד מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים, הפועל חדרה ובני סכנין שהתנגדו נמרצות לחזרת הליגה בשבת, יש קבוצות כמו מכבי פתח תקוה, מכבי נתניה ומכבי חיפה שעומדות על כך שאין מקום לדחייה.

אתמול פרסמנו כאן כי אלונה ברקת מנסה לתווך מיום שישי בין הקבוצות כדי לקיים דחייה בת שבוע או שבועיים וייתכן כי זה יהיה בסופו של דבר הפתרון. במנהלת הדגישו הבוקר שרק דחייה בת שבוע עשויה להוביל לכך שהליגה לא תתקצר וגם אז מדובר בקושי גדול לסיים את כל 36 המחזורים של הפלייאוף העליון.

אלונה ברקת, נשיאת הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
תצליח להביא להסכמה רחבה? אלונה ברקת/אתר רשמי, הפועל באר שבע

במידה שלא תהיה היום הסכמה ברוח טובה, הסוגיה הדרמטית עשויה להיות מוכרעת בהצבעה כאשר בדירקטוריון המנהלת יש 18 קולות. 14 לליגת העל, 2 לליגה הלאומית, קול למנהלת וקול להתאחדות לכדורגל.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully