וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאבק נגד הזקנה, לברון לא מפסיק לנצח: "אני משנה את הנרטיב"

מעמיד מספרים אדירים, דורס יריבים שמנסים להוציא אותו מאיזון ("זה לא מזיז לו"), נותן השראה לשאר הכוכבים המתבגרים - והכל כשהוא בכלל פצוע. ג'יימס נראה נהדר גם בגיל 38, ולא עוזרות כל התזכורות של שחקני הלייקרס: "זקן? זה לברון הישן והטוב"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 19.11/ספורט1

זה כבר כמעט עניין שבשגרה, אבל לברון ג'יימס ממשיך להוכיח שחוקי הזמן לא חלים עליו. בגיל 38, אחרי פתיחת עונה צולעת מבחינה קבוצתית, קינג ג'יימס התעשת, וסוחף את הלייקרס כמו שעשה אינספור פעמים בעבר, תוך דומיננטיות כמעט בלתי נתפסת בהתחשב בעובדה שמדובר בעונתו ה-21 ב-NBA.

הלילה (בין ראשון לשני) הוא סחף את הלייקרס לניצחון חמישי בשישה משחקים, 104:105 על יוסטון, עם שיא עונתי של 37 נקודות. לברון היה חתום על אסיסט חכם לשלשה של אוסטין ריבס 20 שניות לסיום, וקלע גם את זריקת העונשין המכרעת 1.9 שניות לסיום, כשאת הזריקה השנייה הוא מחטיא ספק בכוונה, ולא מאפשר לרוקטס מספיק זמן לסדר זריקה טובה אחרי שנשארו ללא פסקי זמן.

"אני פשוט בגרוב עכשיו", אומר לברון, שמתחילת העונה מעמיד ממוצעים נהדרים של 26.4 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-6.5 אסיסטים, וסיים עם 30 נקודות ומעלה ב-4 מתוך שבעת המשחקים האחרונים. החלק הלא פחות מרשים בכל הסיפור, הוא שלברון עושה זאת כשהוא סוחב פציעה, ובכלל היה בספק למשחק. "אני לא מרגיש הכי טוב למען האמת, ועדיין סוחב כמה פציעות, אבל נהנה מהעבודה היומיומית ומהתחרות", הוא אומר, ומסביר: "אם אני נרשם למשחק, אני צריך לספק את הסחורה. זו הגישה שלי. גם אם אני לא בשיאי מבחינה גופנית, אני חייב להיות בשיאי מבחינה מנטלית, שהראש שלי יהיה במקום. זה כבר יקח אותי רחוק".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס מטביע. Katelyn Mulcahy, GettyImages
פנו דרך. לברון תוקף את הטבעת/GettyImages, Katelyn Mulcahy

שחקני הלייקרס מנסים להסגיר את גילו האמיתי של לברון מפעם לפעם, אבל זה עדיין נראה לא אמין. "אני מזכיר ללברון מדי יום שבעצם הוא מאוד זקן", התבדח אוסטין ריבס בסיום. "הוא נלחם בהזדקנות יותר טוב מכל שחקן אחר אי פעם. אפשר להשוות את זה רק לטום בריידי. כל עוד הוא משחק ברמה הזאת, אני רוצה שהוא יהיה על הפרקט 48 דקות שלמות".

גם אנתוני דייויס יודע ש"זה ממש לא מרגיש כאילו לברון בן 38...הוא משחק כדורסל פנומנלי, הקליעה שלו נכנסת, תוקף את הטבעת, קורא את המשחק. הוא עושה הכל מהכל".

הלילה דילון ברוקס שוב ניסה להוציא את לברון משלוותו, והטראש טוק הבלתי פוסק שלו אכן גרם לג'יימס לדחוף אותו ולספוג עבירה טכנית נדירה (ראשונה העונה ושביעית בקריירה), אבל בהמשך ג'יימס גם עשה מספר סלים מולו, ו"דרס" אותו בדרך לסל. "לא יודע מה ברוקס מנסה לעשות עם לברון, אבל ברור שזה לא מזיז ללברון, ולא עושה לו כלום", אמר רוי האצ'ימורה על ברוקס, אחד הפרובוקטורים הידועים של הליגה. "אני מניח שהוא בסך הכל מנסה ממש בכוח להפוך לחלק מהמורשת העשירה של לברון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Katelyn Mulcah, GettyImages
העולם שייך לצעירים? לא ב-NBA. לברון/GettyImages, Katelyn Mulcah

לברון ממשיך לתת השראה לשאר הליגה והיכולות המופלאות שהוא מציג על אף גילו המופלג (במונחי כדורסל), מובילות תופעה שמסתמנת כמגמה. קווין דוראנט בן ה-35 מדורג 4 בטבלת הקלעים של הליגה העונה עם 30.8 נקודות בממוצע למשחק, סטף קרי בן ה-35 מדורג מיד אחריו עם 30.3, ובכלל, נראה שהליגה עדיין שייכת במידה רבה לכוכבים מהגווארדיה הוותיקה, שלא ממהרים להעביר הלאה את הלפיד.

"זה אני נגד ההזדקנות. ובינתיים, אני מנצח. אני מנסה לשנות את הנרטיב", אומר לברון - ומצליח. "זה אותו לברון הישן והטוב שכולנו למדנו להכיר ולאהוב בכל השנים הללו", משוכנע מאמן הלייקרס דרווין האם, "מה שהוא עושה בתקופה האחרונה פשוט יוצא דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully