וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון לבעיית ההתקפה? "מנצ'סטר יונייטד הציעה לגריזמן חוזה מפתה"

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 9:42

דיווח: השדים האדומים נפגשו עם כוכב אתלטיקו מדריד ומוכנים לשלש את שכרו כדי לפתות אותו להצטרף בקיץ. סעיף השחרור שלו: 25 מיליון יורו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על לוטון/ספורט1

אנתוני, מרסיאל, סאנצ'ו, רשפורד, הוילונד- הרבה מאוד כישרונות צעירים יחסית יש במנצ'סטר יונייטד, שרוצה כעת להחתים שחקן וותיק שיוסיף ניסיון לחלק הקדמי שלה. על דיווחים "אל נסיונאל" הקטלאני, נציגים של השדים האדומים כבר היו בספרד ונפגשו עם נציגיו של אנטואן גריזמן, כוכב אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת.

על פי הדיווח כדי לפתות את גריזמן להגיע אליה, מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלש את שכרו של גריזמן ולשלם לו בעונה הבאה שכר עתק של בסביבות 350 אלף ליש"ט בשבוע. לגריזמן יש סעיף שחרור נמוך בחוזהו, לפיו יונייטד תוכל לרכוש אותו תמורת כ-2 מיליון יורו בלבד.

הקשר/חלוץ הצרפתי בן ה-32 שהחל את הקריירה שלו ופרץ במדי ריאל סוסיאדד, נהנה מעונה נהדרת ומוליך את אתלטיקו עם שמונה שערי ליגה העונה ב-12 משחקים. לגריזמן יש גם חמישה שערים בליגת האלופות והוא שחקן הרכב קבוע גם בנבחרת צרפת, סגנית אלופת העולם.

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן מול שחקן מנצ'סטר יונייטד אלכס טלס. רויטרס
ישחקו יחד בעונה הבאה? גריזמן במאבק עם אלכס טלס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה בצורה מזעזעת, כאשר ההתקפה שלה כבשה 13 שערים בלבד ב-12 מחזורים. רק לשם השוואה, מנצ'סטר סיטי המוליכה כבשה 32 שערים ואפילו קבוצות תחתית כמו נוטינגהאם פורסט ואברטון כבשו יותר ממנה. במועדון מקווים שהניסיון של גריזו, לצד האיכות של חלוצים כמו הוילונד ורשפורד, יסייעו לה להפוך לקבוצת התקפה יעילה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully