וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד סיימה בפסגת בית א', פורטוגל עם קמפיין מוקדמות יורו מושלם

פראן טורס כבש (55) ובישל ללה נורמן (4) את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים ב-1:3 על גאורגיה, גם לוצ'ושווילי הבקיע עצמי (72). קברצחליה (10) איזן זמנית, גאבי נפצע וירד בוכה. סקוטלנד ונורבגיה נפרדו ב-3:3. הסלסאו ניצחו 0:2 את איסלנד עם ניצחון עשירי במוקדמות

תקציר: ספרד - גאורגיה 1:3/ספורט1

המחזור האחרון במוקדמות יורו 2024 יצא לדרך היום (ראשון), כשמלבד סרביה שהצטרפה לרשימת העולות, שני בתים נוספים ננעלו. ספרד סיימה מעל סקוטלנד עם ניצחון על גאורגיה, כשהסקוטים נפרדו בתיקו רב שערים עם הנורבגים. פורטוגל סיימה מושלמת את הקמפיין עם 30 נקודות מ-30 אפשריות אחרי ניצחון נוסף על איסלנד.

רובין לה נורמן נבחרת ספרד. רויטרס
שער בכורה בספרד. לה נורמן/רויטרס

ספרד - גאורגיה 1:3

"לה רוחה" הייתה זקוקה לנקודה בלבד מול גאורגיה על מנת להבטיח את פסגת בית א', וגם עם 9 שינויים של לואיס דה לה פואנטה בהרכב שניצח 1:3 את קפריסין ופציעה של גאבי במהלך המשחק, ספרד השלימה את המשימה עם ניצחון בתוצאה זהה גם הערב. רובין לה נורמן נגח את שער היתרון תוך 4 דקות במה שהיה לגול הראשון שלו במדים הלאומיים, אך כעבור 6 דקות חביצ'ה קברצחליה השווה במתפרצת קטלנית של הגאורגים. גאבי נפצע בצורה קשה במהלך המחצית הראשונה וירד בדמעות לחדר ההלבשה, ובדקה ה-55 טורס שבישל את הראשון כבש את השני והקדיש את השער לחברו לנבחרת ולברצלונה. לאמין ימאל שעלה מהספסל "בישל" את השלישי כשהרים לרחבה ולוקה לוצ'ושווילי נגח בשער עצמי אומלל שקבע את תוצאת הסיום.

דקה 4: גול! 0:1 לספרד! "לה רוחה" התקרבה להבטחת פסגת הבית כשהרמה של פראן טורס מצאה את הראש של רובין לה נורמן שנגח את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים.

דקה 10: גול! גאורגיה השוותה ל-1:1! מתפרצת קטלנית של האורחת כשגיורגי צ'אקבטדזה סידר לחביצ'ה קברצחליה מצב של אחד על אחד מול מול אונאי סימון, וכוכבה של נאפולי לא התבלבל וגלגל לפינה הקרובה את השוויון.

דקה 55: גול! 1:2 לספרד! חוסה גאיה סידר לטורס את השער השני של "לה רוחה" הערב כששחקנה של ברצלונה הקדיש את השער לגאבי שנפצע במהלך המשחק והוחלף בדמעות.

דקה 72: גול! 1:3 לספרד! הרמה של לאמין ימאל מצאה את הראש של לוקה לוצ'ושווילי שנגח פנימה לרשת הגאורגית בשער עצמי אומלל.

עוד בוואלה!

ברצלונה מודאגת: גאבי נפצע בברך ויצא כשהוא ממרר בבכי

לכתבה המלאה
חביצ'ה קברצחליה נבחרת גאורגיה. GettyImages
שער רביעי ב-3 המשחקים האחרונים במדים הלאומיים. קברצחליה/GettyImages
פראן טורס נבחרת ספרד עם החולצה של גאבי. GettyImages
הקדיש את השער לגאבי שנפצע קשה. פראן טורס/GettyImages

צפו ב-3:3 בין סקוטלנד לנורבגיה

תקציר: סקוטלנד - נורבגיה 3:3/ספורט1
שחקני נבחרת נורבגיה חוגגים עם ארון דונום. רויטרס
התוכניות של סקוטלנד השתבשו. נורבגיה חוגגת/רויטרס

סקוטלנד - נורבגיה 3:3

הסקוטים היו זקוקים לניצחון על הנורבגים שנאלצו להסתדר ללא ארלינג הולאנד, ולקוות להפסד של ספרד מול גאורגיה, אך היריבה הסקנדינבית התגלתה כלא פשוטה במיוחד וסקוטלנד נותרה בדירוג נמוך יותר עם המקום השני בבית א' אחרי תיקו רב שערים בגלאזגו. ארון דונום העלה את האורחת ליתרון אחרי 3 דקות, ג'ון מקגין איזן מהנקודה הלבנה כעבור 10 דקות ויורגן לארסן החזיר את היתרון הנורבגי בדקה ה-20. ליאו אוסטיגרד היה אחראי על שער עצמי (33) לפני השריקה למחצית הקצבית בגלאזגו. אדם ארמסטורנג הפך בדקה ה-59 אחרי חילופי מסירות עם מקגין ומוחמד אליונוסי השווה (86) לפני שריקת הסיום בקמפיין מאכזב במיוחד עבור האורחת, אך מדהים עבור המארחת שסיימה במעט טעם רע עם 3 משחקים רצופים ללא ניצחון.

דקה 3: גול! 0:1 לנורבגיה! הרחקה לא מספיק טובה של ההגנה הסקוטית קירבה את ספרד צעד נוסף אל עבר פסגת הבית כשארון דונום בעט לרשת.

דקה 13: גול! סקוטלנד השוותה ל-1:1! דונום שכבש את היתרון סידר לסקוטים פנדל, אותו כבש ג'ון מקגין והחזיר את נבחרתו לעניינים בקרב על פסגת בית א'.

דקה 20: גול! נורבגיה חזרה להוביל עם 1:2! מסירת רוחב של יוליאן ריירסון מצאה את יורגן לארסן בתוך רחבת החמש, ולמחליף של הולאנד הערב לא נותר הרבה מלבד לבעוט לרשת מקרוב.

דקה 33: גול! סקוטלנד השוותה ל-2:2! כדור קרן סקוטי פגע בליאו אוסטיגרד חסר האונים שראה כיצד הנגיעה שלו הסיטה את הכדור לרשת הנורבגית.

דקה 59: גול! 2:3 לסקוטלנד! חילופי מסירות בין ג'ון מקגין לסטיוארט ארמסטרונג הסתיימו בבעיטה של ארסמטרונג לרשת הנורבגית עם מהפך גדול.

דקה 86: גול! נורבגיה השוותה ל-3:3! שוב ריירסון על תקן המבשל, הפעם מוחמד אליונוסי על תקן הכובש עם נגיחה מקרוב.

ג'ון מקגין נבחרת סקוטלנד. רויטרס
איזן זמנית מהנקודה הלבנה. מקגין/רויטרס
סטיוארט ארמסטרונג נבחרת סקוטלנד. GettyImages
אחראי על המהפך. ארמסטרונג/GettyImages
מוחמד אליונוסי חוגג עם שחקני נבחרת נורבגיה. רויטרס
המילה האחרונה. אליונוסי/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של פורטוגל

תקציר: פורטוגל - איסלנד 0:2/ספורט1
ברונו פרננדש לצד ז'ואאו קאנסלו נבחרת פורטוגל. רויטרס
מאזן מושלם. פרננדש/רויטרס

פורטוגל - איסלנד 0:2

רוברטו מרטינס סגר קמפיין מושלם עם ניצחון עשירי של הסלסאו בשלב המוקדמות. הסלסאו התקשו במחצית הראשונה עד שבדקה ה-42 ברנרדו סילבה סידר עם העקב לברונו פרננדש שבעט כדור חד לפינה והעלה את פורטוגל ליתרון. בעיטה של ז'ואאו פליקס נהדפה לא מספיק טוב, וריקרדו הורטה היה על הכדור החוזר כדי להכפיל את היתרון בדקה ה-66 ולחתום 30 נקודות מ-30 אפשריות.

דקה 37: גול! 0:1 לפורטוגל! ברנרדו סילבה השאיר עם העקב לברונו פרננדש שמקצה הרחבה בצד ימין בעט כדור חד לפינה הרחוקה והעלה את הסלסאו ליתרון.

דקה 66: גול! 0:2 לפורטוגל! בעיטה של ז'ואאו פליקס נהדפה לא מספיק טוב, ריקרדו הורטה היה על הכדור החוזר ומקרוב גלגל לרשת האיסלנדית.


משחקים נוספים:

בוסניה והרצגובינה - סלובקיה 2:1
לבוסניה: פטריק חרוסובסקי (עצמי, 49). לסלובקיה: רוברט בוז'ניק (52), לובומיר שאטקה (71)

ליכטנשטיין - לוקסמבורג 1:0
ללוקסמבורג: גרסון רודריגס (69)

ריקרדו הורטה נבחרת פורטוגל. רויטרס
הוסיף את השני. הורטה/רויטרס

הנבחרת שהבטיחו את מקומן ביורו 2024:

גרמניה (מארחת)
ספרד
סקוטלנד
צרפת
אנגליה
טורקיה
בלגיה
אוסטריה
פורטוגל
סלובקיה
הונגריה
אלבניה
דנמרק
הולנד
שוויץ
רומניה
סרביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully