וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: מודריץ' בדרך לערב הסעודית, קרוס לפרמיירליג?

צמד הקשרים האגדי של ריאל מדריד יסיימו את חוזיהם בקיץ הקרוב, כשהקרואטי מכוון לכסף הגדול מהמפרץ. הגרמני על הכוונת של ליברפול, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 19.11/ספורט1

הבנייה מחדש של הקישור בריאל מדריד הביאה לתוצאות מיידיות עם הצלחות ענק כמו פדריקו ואלוורדה, אדוארדו קמאבינגה, אורליאן טשואמני וכמובן, ג'וד בלינגהאם. מרכז המגרש הצעיר והנוצץ של הבלאנקוס החל להחליף את הדור הישן כבר בשנתיים האחרונות, ובעונה שעברה זה התחדד עם עזיבתו של קאסמירו למנצ'סטר יונייטד. כעת, בספרד מדווחים שגם שני השרידים לאחת משלישיות הקישור הגדולות בהיסטוריה, עשויים לעזוב עם תום החוזה שלהם בקיץ.

לוקה מודריץ', שהגיע לריאל מדריד בקיץ 2012 והוכתר מהר מדי כפלופ אחרי עונה אחת, הפך לאחד השחקנים הטובים בעולם במדי הלבנים של בירת ספרד, כשמלבד 5 זכיות בליגת האלופות, זכה גם להניף את כדור הזהב ב-2018 ולעצור את ההגמוניה של ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו בפרס כדורגלן השנה בעולם. בגיל 38 ועם רקורד אגדי בספרד, הקרואטי צפוי לעזוב עם תום חוזהו, כשלפי התקשורת הספרדית הוא מעוניין לסיים את הקריירה בליגה הסעודית. המועמדת הבכירה לקלוט אותו היא אל אתיחאד של חברו לשעבר בריאל, קארים בנזמה, שם הוא יוכל להשלים שלישיית קישור נוצצת עם פאביניו ואנגולו קאנטה.

שחקני ריאל מדריד, טוני קרוס, לוקה מודריץ'. Soccrates Images, GettyImages
יעזבו יחד בקיץ? קרוס ומודריץ'/GettyImages, Soccrates Images

חברו לקישור של מודריץ' ואלוף העולם לשעבר עם נבחרת גרמניה, טוני קרוס, חושב בשונה מהקרואטי כשכבר בקיץ סירב לחתום בערב הסעודית, על אף ההצעות היוקרתיות שקיבל. הגרמני בן ה-33 יסיים גם הוא את חוזהו הקיץ, אך דחה על הסף את האפשרות להצטרף לליגה הסעודית ותקף את הנהירה לשם. קרוס, שבעבר הצהיר כי הוא היה רוצה לפרוש במדי ריאל מדריד, עשוי ללכת בעקבות קאסמירו, חברו לשלישיית הקישור הגדולה ההיא, ולהצטרף לפרמיירליג. יורגן קלופ כבר הביע רצון עז להחתים את הקשר המנוסה, כשגם פפ גווארדיולה שאימן אותו בבאיירן מינכן היה שמח לאיחוד במנצ'סטר סיטי, בעוד מנצ'סטר יונייטד תנסה לפתות את הגרמני באיחוד עם חברו הברזילאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פפ גווארדיולה משוחח עם יורגן קלופ אחרי ה-2:2 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
יתחרו על קרוס? קלופ וגווארדיולה/רויטרס

שני השחקנים צפויים לקבל הצעות לחוזה של לפחות שנה, כאשר ייתכן וזו תהיה השנה האחרונה של שניהם בקריירה, על אף הפרש 5 השנים בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully