וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 ימים לפני המפגש עם מכבי חיפה: ראן מינתה את ז'וליאן סטפן

המאמן בן ה-43, שהצעיד את המועדון לזכייה בגביע הצרפתי ולהשתתפות היסטורית בליגת האלופות, חזר כצפוי במקום ברונו ז'נסיו

"מחוץ לקווים", מהדורת 19.11.23/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

11 ימים לפני המפגש עם מכבי חיפה בליגה האירופית, ראן ביצעה הערב (ראשון) שינוי על הקווים כשמינתה כצפוי את ז'וליאן סטפן במקום ברונו ז'נסיו. המאמן בן ה-57 אמנם השיג שלושה ניצחונות בשלב הבתים האירופי, אבל בליגה נמצא רק במקום ה-13 עם שני ניצחונות והשיג נקודה בלבד מ-15 האחרונות.

אוהדי ראן נפרדו מז'נסיו בצורה לבבית והודו לו על 65 ניצחונות ב-125 משחקים מאז מונה במרץ 2021. עם הגעתו הוביל את ראן למקום השישי שסידר כרטיס לקונפרנס ליג ולאחר מכן סיימה הקבוצה פעמיים במקום הרביעי והעפילה לליגה האירופית. על פי דיווחים, הוא רצה למנות לאחרונה את שחקן העבר סמיר נאסרי לעוזרו.

סטפן בן ה-43 היה למעשה האיש אותו ז'נסיו החליף. בנו של גי סטפן, עוזר מאמן נבחרת צרפת, צמח בראן כמאמן נוער ומילואים. לאחר שקודם לקבוצה הבוגרת, הוא הצעיד אותה לזכייה בגביע הצרפתי ב-2019 ולמקום השלישי בליגה שהקנה השתתפות היסטורית בליגת האלופות ב-2020/21. לאחר מכן אימן את שטרסבורג, סיים איתה במקום השישי המפתיע בעונת הבכורה, אבל בינואר 2023 פוטר כשהקבוצה הייתה מתחת לקו האדום ועם ניצחון בודד ב-17 מחזורים.

ברונו ז'נסיו מאמן רן. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
האוהדים הודו לו. ברונו ז'נסיו/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

פרט לחילופי המאמנים, גם חלוץ העבר פלוריאן מוריס יעזוב המועדון אחרי תקופה מוצלחת בתפקיד המנהל הספורטיבי. מוריס לא היה מעורב בהחזרתו של סטפן וצפוי להיפרד אחרי שלוש שנים וחצי.

  • עוד באותו נושא:
  • ראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully