וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מתוך 6 משחקי מחזור החזרה בליגת העל בכדורסל נדחו

19.11.2023 / 20:36

האקזיוקטיבה של מנהלת הליגה אישרה לכל קבוצה לדחות משחק אחד עד ינואר, כשאת המחזור הראשון ישחקו רק הפועל גליל עליון ועירוני קרית אתא. שיטת הליגה צפויה להשתנות גם. כעס אצל חלק מחברי הדירקטוריון: "התנהלות מביכה"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 19.11/ספורט1

פחות משבוע לפתיחת העונה בליגת העל בכדורסל ונראה כי רוב משחקי המחזור הראשון שתוכנן לא יתקיימו. האקזקיוטיבה של מנהלת הליגה ערכה היום (ראשון) ישיבה ובה אישרה כי כל קבוצה תוכל עד ה-1 בינואר לדחות משחק אחד שלה בשל המצב שנוצר, בתנאי שתודיע על כך שבוע מראש, כשהערב הודיעו על חמישה משחקים שנדחו, בעוד רק משחק אחד יתקיים.

המשמעות היא כי המשחקים הבאים נדחו:

מכבי תל אביב - הפועל אילת (החלטת מנהלת)
הפועל תל אביב - הפועל חולון (בקשת הפועל תל אביב)
עירוני רמת גן - בני הרצליה (בקשת רמת גן)
הפועל עפולה - הפועל באר שבע (בקשת עפולה)
הפועל חיפה - עירוני נס ציונה (בקשת חיפה)

המשחק שיתקיים:

הפועל גליל עליון - עירוני קרית אתא (ייערך בחדרה או חולון), יום שני

שחקני הפועל תל אביב כדורסל. ברני ארדוב
חמישה משחקים נדחו, רק אחד יתקיים/ברני ארדוב

המשחקים של רמת גן, עפולה וחיפה יתקיימו בהמשך אותו השבוע, המשחקים של מכבי תל אביב והפועל תל אביב יתקיימו במועד מאוחר יותר.

במנהלת הליגה סייגו את האפשרות לדחות משחקים, וקבעו כי אם קבוצה תבחר לדחות משחק, המנהלת תוכל לקבוע את המועד החלופי מ-72 שעות אחרי המועד המקורי, במידת האפשר. במנהלת מתכוונים לקיים את משחקי המחזור הראשון בהמשך השבוע, אם קבוצות אכן יבחרו לדחות את משחקיהן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל גליל עליון. לילך וייס רוזנברג
יפתחו את העונה. הפועל גליל עליון/לילך וייס רוזנברג

החלטה משמעותית נוספת שהתקבלה היא כי הפלייאוף התחתון ישונה. שלוש האחרונות ישחקו ביניהן בית תחתון, כשהנקודות ימשיכו מהעונה הרגילה, הקבוצות במקומות 7-10 ישחקו פליי אין עד הפלייאוף, ולאחר מכן יעברו לפלייאוף בשיטת הטובה מחמישה משחקים, כשההחלטה צריכה לעבור את אישור הדירקטוריון.

חלק מחברי הדירקטוריון שלא חברים באקזיוקטיבה שמעו על ההחלטות בתום הישיבה ונותרו המומים: "נכנעו ללחצים של קבוצות מסוימות. התנהלות מביכה, לאורך כל התקופה האחרונה התעקשו להתחיל את הליגה בשבוע הבא, ושבוע לפני משנים הכל", אמר אחד מחברי הדירקטוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully