וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בצ'כיה: שחקנים יצאו למועדון לפני המשחק הגורלי והושעו

בראבץ, צופאל וקוכטה נופו מסגל הנבחרת אחרי שתועדו מבלים ושותים עד הבוקר, פחות מ-48 שעות בלבד לפני שיארחו את מולדובה למשחק ישיר על הכרטיס ליורו

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 19.11/ספורט1

מאז שב-1993 הפסיקה צ'כוסלובקיה להתקיים כמדינה אחת והוקמה הרפובליקה של צ'כיה, העפילה הנבחרת העפילה לכל אליפויות אירופה - בתחרות בראשונה שלה ב-1996 היא נעצרה רק בגמר. ערב מחזור סיום מוקדמות יורו 2024, צ'כיה ניצבת בסכנת הדחה, אבל היא עדיין תלויה בעצמה ותעפיל ליורו אם תנצח בביתה מחר את מולדובה (שני, 21:45).

אלא שצ'כיה לא מגיעה במצב אופטימלי למשחק שבו היא נחשבת לפייבוריטית, בוודאי לא אחרי שהיום (ראשון) נחשף כי שלושה משחקני ההרכב שלה יצאו לבילוי במועדון לילה אמש, תועדו על ידי גולשים וכעת הוחלט לנפות אותם מהסגל על אף שמדובר במשחק גורלי עבור צ'כיה.

השלושה שיצאו לבלות בניגוד להוראות והושעו הם מגן ווסטהאם ולדימיר צופאל, בלם אריס סלוניקי יקוב בראבץ וקשר ספרטה פראג יאן קוכטה, שעלו כולם בהרכב הצ'כי ביום שישי ב-1:1 בפולין, אבל כאמור למחרת נתפסו מבלים במועדון לילה בעיר אולומוץ שבה יתקיים המשחק מחר.

אמנם היה זה היום החופשי של שחקני צ'כיה, אולם בעוד מרבית השחקנים לכל היותר תועדו מטיילים בסביבת המלון, השלושה בילו עד השעות הקטנות של הלילה. צופאל וקוכטה סירבו להצטלם עם המבלים, אלא שבראבץ הסכים ולמעשה סיפק הוכחות נוספות לבילוי הלילי שלהם 48 שעות לפני משחק גורלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully