וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמנים סרבים שלא עשו כלום 20 שנה מעבירים ביקורת. בכר יישאר"

המנהל המקצועי של הכוכב האדום הצהיר כי המועדון תומך לחלוטין בישראלי ובאנשיו: "נראה שיש שנאת זרים בסרביה, התוצאות בעתיד יובילו להפחתת הביקורות"

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:2 על ז'לזניצ'אר פנצ'בו/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד לא הפסידה בליגה במשך כשנתיים, אבל בחודשים הראשונים תחת ברק בכר הפסידה פעמיים ובליגת האלופות הוגרלה לבית קשה מאוד וצברה נקודה מארבעת משחקיה הראשונים, כך שסיכוי להעפיל שלב כבר לא נותר לה, אלא אולי רק לסיים במקום השלישי ולרדת לליגה האירופית.

רבים מכלי התקשורת בסרביה ומאוהדי הקבוצה מאוכזבים מהיכולת ומתוצאות הקבוצה, אחרי פתיחת עונה אדירה שייצרה ציפיות מטורפות, אבל במועדון הודפים שוב ושוב את כל הטענות והשמועות על כך שנשקלת אפשרות להחליף את הצוות הישראלי. היום (ראשון) היה זה תורו של המנהל המקצועי זבזדן טרזיץ' לגבות את בכר ואנשיו ולהצהיר שהם משוכנעים בהצלחת הקבוצה בהדרכתם.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
גכיבוי מלא מראשי הכוכב האדום. בכר/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

"המעמד של ברק בכר יציב, מקומו בטוח ואנחנו ניתן לו את כל התמיכה", אמר טרזיץ', "התוצאות שהוא יספק בעתיד יובילו לכך שתיפסק הביקורת נגדו. אנחנו צריכים להיות מוכנים לקבל ביקורת, אבל אני קורא את מה שמתפרסם בתקשורת ולצערי זה נראה שאנחנו מדינה ששונאת זרים. במשך עשרות ומאות שנים מכירים בסרביה כמדינה שמקבלת זרים באהבה גדולה ולכן זה מפתיע אותי לראות מאמנים סרבים שלא עשו כלום כבר 20 שנה מעבירים ביקורת. ברק בכר בטוח יישאר וזה מובן שיש גם ביקורות, אבל הן יפתחו בעתיד".

עוד אמר המנהל המקצועי: "האוהדים שלנו תמיד יהיו עם ציפיות לא ריאליות, מבחינתם אנחנו צריכים לנצח גם את מנצ'סטר סיטי במשחק הבית. אנחנו לא הגענו לליגת האלופות רק כדי להשתתף, הגענו כדי לשחק והצלחנו להוביל במנצ'סטר. הכוכב האדום זה מועדון שרק הולך ומתחזק, ואנחנו נהיה חזקים יותר בשנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק בכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully