וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין והזרים אמורים לשוב לישראל אחרי צמד המשחקים באירופה

אחרי עזיבתו של מאמן הכושר אנדי לידל שסיים את דרכו בלי קשר למלחמה, במכבי תל אביב מתכוננים לחזרה מלאה של אנשי הצוות והשחקנים הזרים להמשך העונה בליגת העל. מצעד הנחיתות בסרביה לקראת המשחק נגד זוריה יחל מחר, הישראלים יצטרפו ביום רביעי

תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב קבעה את הלו"ז שלה לשבועיים הקרובים, כאשר כבר מחר (שני) יחלו להגיע לסרביה השחקנים הזרים והצוות בראשות רובי קין כדי להתכונן למשחק בשבת מול זוריה לוגנסק במסגרת הקונפרנס ליג. ההגעה של השחקנים מישראל כמו גם שחקני הנבחרת של מכבי תל אביב תהיה רק ביום רביעי, מה שיאפשר לקין וצוותו שלושה אימונים עם כל סגל מכבי תל אביב לפני המשחק מול האוקראינים בשבת.

מכבי תל אביב לא תעזוב את סרביה מיד למחרת המשחק מול זוריה, אלא תישאר להתאמן עד יום שלישי בסרביה ורק בערב של אותו יום, תמריא לאיסלנד לקראת המשחק מול בריידבליק ביום חמישי הבא במסגרת הקונפרנס ליג. בלילה שאחרי המשחק באיסלנד, תשוב הקבוצה לישראל ותנחת בנתב"ג ביום שישי, עוד 12 ימים, בשעות הבוקר.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אין שינוי בתכניות. רובי קין/אריאל שלום

אתמול פרסמה מכבי תל אביב כי מאמן הכושר שלה אנדי לידל החליט לעזוב מסיבות אישיות. במכבי תל אביב היה מי שהדגיש אתמול כי לא מדובר בעניינים הקשורים למלחמה וכי לידל התכוון לעזוב עוד לפני ה-7 באוקטובר. באשר לצוות הזר בראשות רובי קין, אין בשלב הזה שום דבר דרמטי וכולם אמורים לשוב מאיסלנד לישראל ביחד עם השחקנים הזרים והישראלים לחזרת ליגת העל.

במכבי תל אביב מקווים לעשות זאת עם הכרטיס לסיבוב הבא, אחרי שינצחו גם את זוריה וגם את בריידבליק בשבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully