וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה לקיירי: "חתיכת חרא, הלוואי שיום אחד חמאס ידפוק על הדלת שלך"

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 19:17

כדורגלן מכבי חיפה הגיב לכוכב ה-NBA שהופיע למסיבת עיתונאים עם כאפייה ותומך בפלסטינים. גולסה ביקר אוהד באר שבע שנפצע: "רגע של אחדות, רק ביחד ננצח"

בזמן שהמלחמה בישראל נמשכת והמדינה מנסה להתאושש מהטבח הרצחני בדרום, עולם הספורט נמשך בצל האירועים: עדכונים שוטפים בוואלה! ספורט.

19:03: בהפועל תל אביב נפרדו מגל מישאלוף, אוהד קבוצת הכדורסל שנפל בקרב בצפון רצועת עזה: "מועדון הכדורסל הפועל "שלמה" ת"א משתתף בצערה העמוק של משפחת מישאלוף, על מותו של גל ז"ל. גל, 21, אוהד הקבוצה, ובן למשפחה אדומה, ליווה את הקבוצה לאורך שנים. גל היה לוחם בגדוד צבר של חטיבת גבעתי ונפל בקרב בצפון רצועת עזה. משפחת מישאלוף היקרה, כולנו, כל משפחת הפועל, אבלים אתכם על מותו גל וכאן בשבילכם ולצידכם בשעתכם הקשה. פרטים על הלווייתו של גל ימסרו בהמשך, המשפחה מבקשת מאוהדי הפועל להגיע, בחולצות אדומות. גל מישאלוף - אדום לנצח".

דולב חזיזה בפוסט תגובה על תמיכת קיירי אירווינג בפלסטינים. האינסטגרם של דולב חזיזה, צילום מסך
דולב חזיזה בפוסט תגובה על תמיכת קיירי אירווינג בפלסטינים/צילום מסך, האינסטגרם של דולב חזיזה

18:50: תמונתו של קיירי אירווינג כשלראשו כאפייה לאות הזדהות עם הפלסטינים, עוררה כמובן זעם בישראל. בין המגיבים לעניין היה דולב חזיזה, כדורגלן מכבי חיפה, שכתב לו בסטורי באינסטגרם: "חתיכת חרא, הלוואי שיום אחד חמאס ידפוק על הדלת שלך".

אייל גולסה מכבי תל אביב לצד חייל פצוע. דוברות בילינסון, אתר רשמי
עומר וגולסה/אתר רשמי, דוברות בילינסון

18:05: שחקני מכבי תל אביב, אייל גולסה ורועי משפתי הגיעו היום למחלקת השיקום בבית החולים בילינסון לביקור חיילים. במהלך הביקור נכנסו השניים לחדרו של עומר, המאושפז בבילינסון מספר שבועות לאחר לחימה בעזה. עומר, אוהד מושבע של היריבה מהצמרת, הפועל ב"ש קיבל אותם באהדה ואמר: "זה רגע של אחדות, רק ביחד ננצח".

רגע מרגש נוסף נרשם בין קשר הצהובים גולסה לאוהד היריבה כשרגע לפני שקיעת השמש ביקש גולסה תפילין ועומר מיד השאיל את התפילין ואף הוסיף בהתרגשות גדולה: "מכל מה שעברתי ואיבדתי במהלך הלחימה זה הדבר היחיד ששרד את התופת. רק ביחד ננצח".

רמי גרשון מכבי חיפה בבסיס חיל הים. מכבי חיפה, אתר רשמי
גרשון בבסיס חיל הים/אתר רשמי, מכבי חיפה

16:50: רמי גרשון, שריף כיוף ורועי פוקס, ביקרו בבסיס חיל הים שבחיפה, יחד עם עוזרי המאמן, דושאן מטוביץ' ושחר וייזינגר. במהלך הביקור הועברה הרצאה קצרה לחיילים, מפקד הבסיס הסביר לשחקנים והצוות על המערך הימי של צה"ל ויכולות החיל ובהמשך ביקרו במתחם הצוללות ושימחו את הלוחמים.

החלוץ - חינוך דרך ספורט. יחצ,
החלוץ - חינוך דרך ספורט/יחצ

13:30: קורס "מאמנים מחבקים" ביוזמת תנועת "החלוץ - חינוך דרך ספורט" מבית תנועת דרור- ישראל החל לפעול באילת, מאמני התנועה יכשירו את בני הנוער המפונים להיות מפעילי ספורט צעירים. מדובר על קורס ייחודי בן שלושה ימים שעברו בני נוער מפונים מיישובי הדרום בגילאי 16-17 עם המאמנים המוסמכים של "החלוץ". בסיום הקורס הוסמכו בני הנוער, קיבלו תעודת "מוביל ספורט בקהילה" ויוכלו לאמן קבוצות של ילדים מדרום הארץ - הנמצאים במלונות באילת. כאשר המטרה היא שכל אחד מהם יקבל את הכלים להקים קבוצות ספורט קהילתיות במלון שבו הוא שוהה.

באילת נוצרה בעיה של כוח הדרכה שנשאר לאורך זמן, לאחר חשיבה מאומצת, הבינו בתנועת "החלוץ" שיש כאן הזדמנות נהדרת להגיע ולהעניק לאותם בני נוער פלטפורמה לעשייה משמעותית תוך כדי השהייה במלונות ולהפוך אותם למאמנים ומאמנות בעת הזו ובעתיד. בני הנוער זכו להכשרה מקצועית וערכית, התנסו בהעברת אימון במגרשים מקצועיים וקיבלו כלים נוספים, לאחר מכן ימשיכו לקבל ליווי צמוד ע"י צוות החלוץ. הפרויקט המרגש נערך בשיתוף מרכז הפועל, ההסתדרות, קריית הספורט באילת והנוער העובד והלומד.

"בסופו של הקורס אני יכול להגיד בלב שלם, יש לנו נוער מדהים! גם אחרי מה שעברו, רואים את הנחישות, המחויבות והאחריות לדאוג לחבר'ה צעירים מהם. מרפא, ולו במעט, את הנפש לראות את זה. תודה רבה לכל השותפים שלקחו ולוקחים חלק" אמר מייסד "החלוץ", עומר ליבנת.

טל בורשטיין ואפיק נסים העבירו אימון לילדי אליצור אשקלון. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
בורשטיין, נסים וילדי אליצור אשקלון. שעתיים של נחת/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

13:09: טל בורשטיין ואפיק נסים, שחקני נבחרת הוותיקים בכדורסל, הגיעו לשכונת נווה עופר והעבירו אימון של שעתיים לילדי אליצור אשקלון שהגיעו לתל אביב כאורחי אליצור ת"א ביום של התרעננות לילדים שמאז תחילת המלחמה אינם נמצאים במסגרות.

אבי נמני מגיב לפוסט של יוסף חדאד. אינסטגרם,
אבי נמני מגיב לפוסט של יוסף חדאד/אינסטגרם

12:03: חוסה רודריגס, קשר הפועל תל אביב שהשקיע בשבועות האחרונים לא מעט מאזנו במטרה לסייע במאמצי הסברה למען ישראל, צייץ: "מה היה נשאר לנו אם לא כיפת ברזל? להם אין מה לאכול, אבל יש להם המון רקטות".

11:56: אבי נמני הגיב לפוסט אינסטגרם של יוסף חדאד, שקבל על הפגנות בתל אביב נגד המלחמה. "לצערי אנחנו האויבים האמיתיים של עצמנו. מדינת ישראל נותנת לגיטימציה לקיצוניים מהשמאל לבגוד במדינת ישראל פעם אחר פעם בחסות הדמוקרטיה".

ערכת רצים למענן שרוך צהוב וצמיד. אלון סיבוני,
ערכת רצים למענן שרוך צהוב וצמיד/אלון סיבוני

9:12: חברת סאקוני ישראל רואה חשיבות עליונה בשחרור 239 החטופים המוחזקים בשבי החמאס והחליטה לצאת בפרויקט "רצים למענם" - כדי שבכל מקום אליו נצעד, לא נשכח את המשימה החשובה מכל - החזרתם הביתה. כדי לעלות את המודעות במרחב הציבורי וכדי להשאיר את הנושא החשוב על סדר היום, בכל קנייה בחנויות סאקוני ברחבי הארץ ניתן יהיה לרכוש את ערכת #רציםלמענם בעלות סמלית של 10 שקלים. הערכה כוללת: צמיד + זוג שרוכים צהובים לנעליים. בנוסף, חלונות הראווה בחנויות סאקוני ברחבי הארץ יצבעו בצבע צהוב, כדי שלא נשכח לרגע, שחלק מאתנו, חלק עצום מהלב של כולנו, נמצא בשבי אי שם בעזה. התרומה הולכת במלואה למטה משפחות החטופים.

חניתה מי-טל, מנכ"לית סאקוני ישראל: "אף אחד מאיתנו לא ישכח את הבוקר של השבת השחורה ב - 7/10 היום בו המציאות של כולנו השתנתה ללא הכר ואת תוצאות היום הנורא הזה שגבה את חייהם של למעלה מ- 1400 בני אדם וחטיפתם של 239 אזרחים לעזה ביניהם 32 ילדים. ראשית, כאמא שעברה על בשרה את אותו בוקר שחור, כאשר בתי הייתה בין הניצולים מהטבח במסיבה הארורה. אני רואה חשיבות עליונה להירתם ולעשות ככל העולה על ידי למען המדינה, נפגעי העוטף והעלאת המודעות לחזרתם של החטופים בריאים ושלמים ב"ה לישראל. ראינו לנכון לחבר את העשייה של סאקוני ישראל לפרויקט רצים למענם כהמשך ישיר להרתמות של החברה בחודש האחרון, להרים פרויקט שישאיר בתודעה ובמרחב הציבורי את נושא החטופים עד שכולם יחזרו בשלום".

מכבי תנועה עולמית. יחצ,
מכבי תנועה עולמית/יחצ

8:45: ביום שישי הגיעו לכפר המכביה המדליסטים האולימפיים אורי ששון וירדן ג'רבי לאירוע שהופק ע"י הטוטו לפעילות ספורט חווייתית למבוגרים ולילדים כאחד. "מכבי תנועה עולמית" פתחה בכפר מכביה מתחם לפעוטות לגילאי 0-3 שכולל מתחם ג'ימבורי, מתחם כישורי חיים, גן משחקים וגן ילדים עם גננת מוסמכת. בכפר המכביה מתארחים כיום כ-800 מפונים תושבי עוטף ישראל והדרום ביניהם עשרות ילדים לגילאי 0-3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully