וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משאיר מאחור כוכבים ששווים מיליונים": התפוקה של שגיב יחזקאל

יותר יעיל מטאדיץ' וזאהה: בטורקיה מסבירים מדוע "אף שחקן בליגה אפילו לא קרוב" לישראלי. בינתיים אנטליאספור עוקבת בחשש אחר מצבו

תקציר ה-2:3 של אנטליאספור על בשיקטאש, שגיב יחזקאל עם צמד ובישול/ספורט1

שגיב יחזקאל מקווה מאוד שהפציעה שספג במדי נבחרת ישראל לא תעצור את המומנטום האדיר ממנו יצא לפגרה. שלושת החודשים הראשונים של שחקן הכנף באנטליאספור היו לא פחות מחלומיים, עם חמישה שערים ושני בישולים בשבע הופעות - סטטיסטיקה שגורמת גם לתקשורת הטורקית לצאת קצת מפרופורציות, ולהשוות בינו לבין כוכבי העל של הליגה.

"שגיב יחזקאל משאיר מאחור כוכבים ששווים מיליונים", קראה הכותרת במאמר על יחזקאל שפורסם היום (ראשון) באתר "Torosgazetesi". בכתבה מסביר הכותב מדוע רכישתו של יחזקאל ב-850 אלף יורו מהפועל באר שבע, "היא שיעור של עלות מול תועלת לכל הקבוצות בטורקיה".

"הוא הגיע על תקן מגן ימני שיוצא מישראל לחו"ל לראשונה בקריירה, ובינתיים שובר את כל התחזיות לגביו", כתבו, והסבירו שהתפוקה של יחזקאל, שכובש או מבשל בממוצע כל 64 דקות, "משאירה מאחור גם את הכוכבים הכי גדולים שיש לליגה הטורקית להציע בעמדה שלו".

"אף שחקן כנף מהקבוצות הגדולות אפילו לא מתקרב אליו. לא מפנרבחצ'ה, לא מגלאטסראיי, לא מבשיקטאש ולא מטרבזונספור. ווילפריד זאהה, למשל, הוא הקרוב ביותר - והוא מעורב בשער כל 128 דקות. דושאן טאדיץ', שמקבל משכורת של 4.5 מיליון יורו לעונה, מעורב שער של 152 דקות. יחזקאל שתורם יותר מהם, הוא ההוכחה שלא תמיד מה שעולה ביוקר, בהכרח משתלם".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור חוגג שער, מאחוריו רמזי ספורי. אנטליאספור, אתר רשמי
רק שהפציעה לא תעצור אותו. יחזקאל חוגג עם רמזי ספורי/אתר רשמי, אנטליאספור

כך או כך, באנטליאספור עוקבים בחשש ודאגה אחר מצבו של יחזקאל, שנפצע במחצית הראשונה של משחק הנבחרת מול קוסובו, ומאז לא חזר לפעילות. אתמול כתבו בתקשורת הטורקית ש"באנטליאספור מודאגים, ולא בטוחים האם יוכל לחזור לאימונים בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully