וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' שוב עקץ: "אלקראס ונדאל שונים, קרלוס שחקן שלם יותר"

הסרבי במרחק ניצחון על זינר מהיסטוריה נוספת (19:00, ספורט2) ולקראת הגמר הצהיר: "בשלב הבתים לא שיחקתי הכי טוב, בחצי הגמר התקרבתי ליכולת השיא שלי"

תקציר: נובאק ג'וקוביץ' - קרלוס אלקראס (חצי גמר טורניר גמר הסבב)/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' רחוק ניצחון אחד משיא היסטורי נוסף. הערב (ראשון, 19:00, ספורט2) יתמודד הטניסאי שמדורג במקום הראשון בעולם עם האיטלקי יאניק זינר, המדורג רביעי שבשבוע שעבר ניצח אותו בשלב הבתים לראשונה בקריירה, ואם יכניע אותו בטורינו יהפוך לשיאן הזכיות בטורניר גמר הסבב.

ערב הגמר לזכותו של ג'וקוביץ' שש זכיות בטורניר גמר הסבב ואם יזכה בתואר בפעם השביעית, כבר לא יצטרך לחלוק את הפסגה עם רוג'ר פדרר. אמש (שבת) עלה ג'וקוביץ' לגמר אחרי שניצח את קרלוס אלקראס, במה שמוגדר כיום בתור הקלאסיקו של ענף הטניס, ועל המפגש עם הספרדי שהפעם הסתיים בשתי מערכות אמר נולה: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים של השנה. קרלוס היה היריב הכי גדול שלי השנה, כל המשחקים בינינו השנה היו ארוכים ומותחים - אני חושב שלא רק אנחנו, אלא גם כל הצופים, כולנו ציפינו שזה יהיה ערב ארוך מאוד".

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
עוקץ את נדאל בדרך להיסטוריה נוספת? ג'וקוביץ'/רויטרס

אם בסינסינטי לקח לג'וקוביץ' שלוש שעות ו-49 דקות כדי להכניע את הספרדי במשחק הגמר, הפעם המשחק נמשך שעה וחצי בדיוק: "זה ניצחון שהגיע בדיוק בזמן עבורי, כי לא שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי בשלושת משחקי שלב הבתים. הלילה אני חושב ששיחקתי ברמה שמתקרבת ליכולת השיא שלי", הוסיף הסרבי אחרי ה-3:6, 2:6.

כאשר נשאל "נולה" אם הוא רואה באלקראס מאפיינים דומים לאלו של רפאל נדאל, דאג הסרבי להמשיך לחמם את הגזרה אחרי מספר עקיצות שכבר החליפו השניים בתקופה האחרונה: "לא, הם שחקנים שונים אחד מהשני. מבחינת אינטנסיביות שהם מביאים למגרש אז כן, יש דמיון מסוים, אבל כשחקנים הם שונים לגמרי. קרלוס אחד השחקנים הכי שלמים שהתמודדתי איתם, וזה מאוד מרשים שבגילו הוא מסוגל לשחק ברמה כזו ולשמור על עקביות, לא במקרה הוא היה המדורג מספר 1 הכי צעיר שהיה לנו. הקריירה שלו מבריקה כבר עכשיו וזה ברור שהיא תהיה מוצלחת מאוד גם בשנים הבאות. הוא מוציא ממני את המיטב, גורם לי להתכונן טוב למשחקים וכאן אני יכול להשוות אותו לנדאל ולפדרר, כי גם מולם הייתי צריך להיות בשיא היכולת כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קרלוס אלקראס, טניסאי ספרדי. רויטרס
"רוצה להיות השחקן הטוב בהיסטוריה". אלקראס/רויטרס

אלקראס המאוכזב הצהיר מצידו אחרי ההפסד: "כמובן שזה הפסד שנותן מוטיבציה, כי אני רוצה להיות השחקן הכי טוב בהיסטוריה. יש לי מטרות וכמובן שאני רוצה לזכות בכל טורניר שאני משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully