וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "הנבחרת תגיע לטורניר גדול, לא משנה מי יהיה הצוות"

הביקורות שספג לאורך הדרך ("שלם לחלוטין עם ההתנהלות"), עתידו לצד חזן ("לא שוקל שום דבר כרגע, תדעו בהמשך איך מתקדמים") והעונש לוייסמן ("זה המינימום, לא הייתה ברירה"). יוסי בניון מסכם קמפיין כושל, ובטוח: "יש פה נבחרת לשנים הבאות"

חגיגה אירופית 18.11/ספורט1

בבוקר שאחרי ההפסד לרומניה, רבים מהחיצים מופנים כלפי יוסי בניון. המנהל המקצועי של הנבחרת קיבל כמה החלטות לא שגרתיות לאורך הקמפיין, וגם החלטתו להעניש את שון וייסמן ולהשאיר אותו מחוץ לסגל אתמול (שבת) בעקבות עבירת משמעת, גררה לא מעט ביקורות.

בריאיון לערוץ הספורט, בניון ניסה להגיב לטענות. "זה שלא ניצחנו את הגדולות בבית זו עובדה, אין מה לעשות. כולנו מאוכזבים, הגענו למשחק מאוד חשוב היום. אם היינו מנצחים אפשר להגיד שהיינו כבר ביורו, בגלל התוצאה של שווייץ. מאכזב מאוד, אבל הם היו כנראה טובים יותר אם הם ניצחו. הגיע להם יותר מאיתנו", אמר.

לדבריו של בניון, הוא וחזן "שלמים לחלוטין עם הדרך וההתנהלות לאורך הקמפיין. אנשים מסתכלים על התוצאה וזה בסדר גמור, שכל אחד יסתכל על מה שהוא חושב. אנחנו רואים הרבה דברים טובים בנבחרת, כל משחק הגיעו 30,000 וזה משהו שלא היה לפני כן. המון שחקנים מהנבחרת הצעירה שותפו והתקדמו. לא משנה מי יהיה פה כצוות, הנבחרת הזאת תגיע לטורניר גדול. יש פה נבחרת לשנים הבאות".

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
האחראים. בניון וחזן/ברני ארדוב

כשהתבקש להבהיר את דבריו ונשאל האם הוא רומז לכך שלא ימשיך בנבחרת, אמר בניון: "אני לא שוקל שום דבר כרגע, יש לנו את המשחקים במרץ ואני מאמין שבהמשך אתם תדעו איך מתקדמים מפה".

בניון אף התייחס להחלטה להשעות את שון וייסמן: "זה סיפור מאוד פשוט. הייתה עבירת משמעת של השחקן והוא יודע, הוא התנצל ומבין את זה. ראיתי פרסומים כאלו ואחרים, אבל לטובתו ולטובת כולם אני לא אחזור על המילים שהוא אמר, גם על אלו שלא ראיתם ונאמרו לכיוון הצוות והספסל. לא הייתה לנו ברירה, זה העונש המינימלי שיכולנו לתת. היה יכול להיות יותר גרוע מבחינתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully