וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: מרסלו גז'ארדו מונה למאמנה של אל איתיחאד

הארגנטינאי שזכה עם ריבר פלייט בכל תואר אפשרי והוזכר כמועמד למועדוני פאר, ירוויח לפי דיווחים מעל 15 מיליון יורו לעונה בקבוצה של בנזמה

תקציר: אורוגוואי גוברת 0:2 על ארגנטינה ומנחילה לה הפסד ראשון במוקדמות/ספורט1

מרסלו ג'זארדו זכה עם ריבר פלייט בכל תואר אפשרי בשמונה שנותיו על הקווים במונומנטל וההנחה הייתה שהוא ימצא את עצמו העונה באחד ממועדוני הפאר באירופה, אבל מאז שעזב את ריבר בדצמבר שעבר הוא ישב בביתו והמתין להצעה הנכונה. היא הגיעה כעת, אבל לא מאירופה - אלא מאל איתיחד הסעודית, שהכריזה הערב (שבת) רשמית על מינויו למאמנה החדש.

גז'ארדו בן ה-47, שלפני ריבר פלייט אימן את נאסיונל האורוגוואית, ירוויח לפי דיווחים מעל 15 מיליון יורו נטו לעונה ויהפוך לאחד משלושת המאמנים המשתכרים הכי הרבה בעולם.

גז'ארדו מחליף באל איתיחאד את נונו אספיריטו סנטו, שעל פי הדיווחים סיים את דרכו גם בעקבות יחסיו עם כוכב הקבוצה, קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי הגיע הקיץ כחלק מהשקעה חסרת תקדים של הקבוצות הסעודיות, כך שמלבדו יאמן גז'ארדו גם את אנגולו קאנטה, לואיס פליפה ופאביניו. המאמן הארגנטינאי ינסה להחזיר את אל איתיחאד למאבקי הצמרת, אחרי 13 מחזורים שבהם צברה הקבוצה רק 24 נקודות, מדורגת חמישית ורחוקה שבע נקודות מהמוליכה אל נאסר.

המועמד הראשון של אל איתיחאד לתפקיד היה ז'ולן לופטגי שעזב את וולבס האנגלית שבוע לפני שהחלה עונת הפרמיירליג הנוכחית, אבל הצדדים לא הגיעו לסיכום וכך בסופו של דבר נסללה דרכו של הארגנטינאי לערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully