וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארבעה צלפים על גג האצטדיון בבודפשט. מיצג בובות על הכיסאות

ברומניה טוענים: אבטחה מוגברת במשחק של נבחרת ישראל מול רומניה. הקהל הישראלי דאג למחווה מרגשת, בניון שוב בכה בהמנון

תקציר: רומניה - אנדורה 0:4/ספורט1

נבחרת ישראל תפגוש הערב (שבת, 21:45) את רומניה, לקרב שככל הנראה יכריע את זהות העולה ליורו 2024 משלב המוקדמות. הנה כל העדכונים לקראת שריקת הפתיחה:

21:45: נועה קירל שרה את ההמנון לפני המשחק. יוסי בניון שוב נראה דומע על הקווים.

20:45: בתקשורת הרומנית טוענים - ארבעה צלפים הוצבו על גגות האצטדיון, במטרה לאבטח את המפגש החם שהועתק מישראל להונגריה.

19:40: פורסמו ההרכבים. אוסקר גלוך, ערן זהבי, דור תורג'מן, ענאן חלאילי ורוי רביבו ב-11 של אלון חזן. לידיעה המלאה

19:04: טניסאי העבר האגדי של רומניה איליה נסטסה שלח מסר לשחקני הנבחרת: "הם צריכים להתרכז ולשחק זהיר, כי גם תיקו יספיק. אני רוצה לראות אותם כמו אריות על כר הדשא. לדעתי נעפיל, אפשר לנצח את ישראל, אבל צריך לעלות בגישה הנכונה".

18:17: שחקן העבר הרומני צ'יפריאן מריקה אמר: "לא יהיה קל, חשוב מאוד שננצח ורק אחר כך אפשר לחשוב על הקרב עם שוויץ".

17:35: אם המשחק הערב יסתיים בתיקו או בהפסד ישראלי, אלון חזן ושחקניו ינסו לעלות ליורו 2024 דרך הפלייאוף בחודש מרץ - אליו הם העפילו דרך ליגת האומות. ישראל מדורגת ראשונה בדרג ב' ונכון לכתיבת שורות אלו היא אמורה לשחק בחצי הגמר נגד איסלנד, כאשר בחצי הגמר השני ייפגשו בוסניה ופינלנד. יחד עם זאת, המצב עדיין רחוק מלהיות סופי. אם אוקראינה לא תעלה אוטומטית ליורו (חייבת ניצחון על איטליה ביום שני) היא זו שתשחק נגד ישראל.

מיצג לילדים החטופים נבחרת ישראל נגד נבחרת רומניה. GettyImages
מיצג לילדים החטופים על כיסאות האצטדיון/GettyImages
מיצג מחוץ לאצטדיון פאנצ'ו ארנה בו מארחת נבחרת ישראל. David Balogh, GettyImages
וכך זה נראה מחוץ לאצטדיון פאנצ'ו/GettyImages, David Balogh
אוהדי נבחרת ישראל במחאת החטופים נגד נבחרת רומניה. GettyImages
אוהדי נבחרת ישראל קוראים להשבת החטופים/GettyImages
אוהדי נבחרת ישראל נגד נבחרת רומניה. GettyImages
אוהדי נבחרת ישראל קוראים להשבת החטופים/GettyImages

אלונה ברקת מחזיקה אצבעות

17:27: גבריאל תמאש, שמכיר היטב את הכדורגל הישראלי משנותיו בהפועל חיפה, אמר: "תהיה מלחמה על כר הדשא, שתי הנבחרות רוצות לנצח ולהעפיל. הנבחרת שתהיה ממוקדת יותר היא זו שתעלה, אבל הכל יכול לקרות בכדורגל. יהיה לחץ על שתי הנבחרות, אחת חייבת לא להפסיד, האחרת חייבת לנצח. לשתי הנבחרות יש שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל - ניקולאה סטנצ'ו יכול לכבוש מכל מקום, וערן זהבי גם כן, הוא שחקן-על. מבחינה רמת הליגות, ישראל עדיפה על רומניה".

17:21: לפי התקשורת הרומנית, כ-500 אוהדים רומנים קנו כרטיס למשחק, אולם קיים חשש כי בשל סידורי האבטחה הכבדים, חלקם יבחרו להישאר בבית ולא להגיע למגרש.

17:18: מאמן נבחרת רומניה, אדי יורדנסקו, השאיר בחוץ ארבעה שחקנים מהסגל הרחב שזימן למשחקים נגד ישראל ושוויץ: הבלם בוגדן רקוביצאן, הקשרים אנדריי ארטאן ומריוס שטפנסקו והחלוץ פלורין טנאסה.

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יהיה חם. תמאש/ברני ארדוב

17:13: כוכב העבר ומאמן דמאק בהווה קוסמין קונטרה ניתח את המפגש ואמר: "אנחנו סומכים על הנבחרת, יש פה הזדמנות גדולה, אנחנו קרובים מאוד להעפלה. גם השחקנים צריכים להאמין בעצמם ולקחת את הנבחרת לאן שהיא ראויה - ליורו. אחזיק אצבעות. כמובן שאפשר לנצח את ישראל, בעיקר משום שהיא מגיעה אחרי שני משחקים קשים מול קוסובו ושוויץ. זה תלוי רק בנו. הלחץ עליהם, לא עלינו, וזה עוד יתרון".

17:05: איליה דומיטרסקו, כוכב העבר הרומני, אופטימי לגבי סיכויי נבחרתו הערב. "אדי יורדנקו יצר אווירה טובה בנבחרת", אמר. "אני מאמין מאוד בחבורה הזאת. ישראל נבחרת שמנסה לשחק, היא מסוכנת בחלק ההתקפי, אבל אפשר להשיג תוצאה חיובית".

17:03: שחקן העבר ואסילה מיריוצה, שנולד ברומניה אך ייצג את נבחרת הונגריה, יהיה הערב במשחק. "בישראל היו 30 אלף איש", אמר. "הפעם משחקים באצטדיון של 3,000-4,000 צופים, כך שלא יהיה לחץ מהיציעים. חשוב מאוד שלא נפסיד, כי אם נפסיד, דברים יתחיל להסתבך.

מיגל ויטור, דור פרץ, אוסקר גלוך שחקני נבחרת ישראל מול ניקולאה סטנצ'ו שחקן נבחרת רומניה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
רגע האמת/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

משחקי יום שלישי (21:45)

אנדורה - ישראל
רומניה - שוויץ
קוסובו - בלארוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully