וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' ניצח את אלקראס, יפגוש את זינר בגמר טורניר גמר הסבב

הסרבי התגבר על יריבו הגדול ביותר עם 3:6, 2:6 מרשים ויוכל לשבור את שיא הזכיות של פדרר. האיטלקי הכניע את מדבדב בשלוש מערכות

תקציר: נובאק ג'וקוביץ' - קרלוס אלקראס (חצי גמר טורניר גמר הסבב)/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' העפיל הערב (שבת) לגמר טורניר גמר הסבב, לאחר שניצח 3:6, 2:6 את קרלוס אלקראס בקלאסיקו הנוכחי של הענף. השניים התחרו במהלך כל השנה בין היתר גם על המקום הראשון בדירוג העולמי, וכמו במקרה הזה, גם הפעם היתה ידו של נולה על העליונה, ובגמר הוא יפגוש את יאניק זינר.

אחרי פתיחה צמודה, בה כל שחקן הצליח לשמור על ההגשות שלו, הסרבי השיג את השבירה הראשונה במשחקון השמיני וסגר את המערכה הראשונה עם 3:6 אחרי 42 דקות, אחרי חמש שגיאות בלתי מחויבות בלבד. שבירה נוספת הושגה במשחקון השלישי של המערכה השנייה, ג'וקוביץ' עלה ל-1:3 ומשם דהר קדימה עם טניס נהדר כדי לסגור עניין ולעלות למאזן של 2:3 מול הספרדי המוכשר. כעת הוא יחפש זכייה שביעית בטורניר היוקרתי, ובכך ישבור את שיאו של רוג'ר פדרר, איתו הוא חולק כרגע את הפסגה.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
כוחו עוד במותניו. ג'וקוביץ'/רויטרס
יאניק זינר, טורניר גמר הסבב 2023. רויטרס
בשיאו. זינר/רויטרס

יאניק זינר היה כאמור הראשון שמשיג את הכרטיס לגמר, ובכך הפך האיטלקי הראשון אי פעם שעושה זאת. זינר בן ה-22, שמדורג רביעי בעולם, ניצח בחצי הגמר את דניל מדבדב 3:6, 7:6 (4), 1:6, והוא מחזיק במאזן מושלם בטורניר עד עכשיו.

זינר הפסיד למדבדב בכל אחד מ-6 המשחקים הראשונים ביניהם, כולל בטורניר גמר הסבב ב-2021, אבל בתקופה האחרונה הרוח שינת כיוון. האיטלקי ניצח את הרוסי בגמר טורניר בייג'ינג בתחילת אוקטובר וגבר עליו שוב לפני שלושה שבועות בגמר טורניר וינה. היום הוא ניצח אותו בפעם השלישית בתוך 45 ימים וצימק את המאזן הכללי ביניהם ל-6:3.

צפו בתקציר הניצחון של זינר

תקציר: יאניק זינר - דניל מדבדב (חצי גמר, טורניר גמר הסבב)/ספורט1

בגיל 22 זינר כבר סופר 10 תארי ATP והוא השיאן האיטלקי בצוותא עם אדריאנו פנאטה. יחד עם זאת, לפנאטה שכיכב בשנות ה-70 יש תואר גרנד סלאם: רולאן גארוס ב-1976, וזה משהו שעדיין חסר לזינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully