וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס: "אם משהו יקרה לכדורגלן זר, פיפ"א תהיה אחראית"

קשר הפועל תל אביב: "צריך לאפשר לזרים להחליט אם לשוב לישראל. כשנחתתי וראיתי את תמונות החטופים בנתב"ג כמעט בכיתי"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

קשר הפועל תל אביב, חוסה רודריגס, הפך בששת השבועות האחרונים לאחד הדוברים העיקריים של ישראל בתקשורת הספרדית. הקשר הביע תמיכה רחבה בישראל, סיפר על הזוועות שביצעו מחבלי חמאס ותושבי עזה שחדרו לישראל למתקפה רצחנית ב-7 באוקטובר, וגם ספג איומים לאורך כל התקופה.

ליגת העל אמורה לחזור לפעילות ביום שבת הבא ורודריגס שוב כאן. משפחתו נשארה בספרד והוא כרגיל מרואיין מבוקש. היום הוא סיפר ל-AS: "לא הייתה לי ברירה, אלא לחזור. פיפ"א לא נתנה שום הוראה בנושא הזה ואני מחויב לעמוד בחוזה שלי. אם משהו יקרה לכדורגלן זר, פיפ"א תצטרך לשאת באחריות. מדובר במדינה שנמצאת במלחמה, אני יודע שהרבה שחקנים לא רוצים לחזור".

רודריגס הבהיר: "כולם יודעים כמה אני אוהב את ישראל ושאין לי בעיה לחזור, למעשה הנה אני כאן. יכולתי לתבוע שחרור בגלל המצב ואני חושב שגם הייתי יכול לנצח בבית הדין, אבל זה לא יגיע למצב כזה - בעיקר כשמדובר במדינה ומועדון שהתייחסו אלי כל כך טוב. יחד עם זאת, אני מקווה שלכדורגלנים הזרים יתאפשר לבחור אם להישאר בישראל או לעזוב".

הספרדי סיפר שהיו לו חילוקי דעות עם הפועל תל אביב בנוגע לדבר אחד: "היה ויכוח קטן בנוגע לתאריך החזרה שלי, אני רציתי לשוב קצת יותר מאוחר. אם פתאום ידחו עוד קצת את החזרת הליגה, מה אני אעשה במשך חודש בלי לשחק?".

חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"לא אתנדב לשרת בחזית, אבל אשמח לבשל לחיילים ולארח אותם". רודריגס/ברני ארדוב

הקשר הוסיף: "אני בתל אביב והחיים כאן נמשכים כרגיל. כשהמטוס התחיל לנחות, הסתכלתי מהחלון וחשבתי שאולי אראה דברים בלתי רגילים, אבל זה היה רחוק מכך. מה ששונה זה שיש תמונות ומודעות ברחוב ובשדה התעופה של הישראלים החטופים. כמעט בכיתי כשראיתי את זה".

עוד אמר רודריגס: "אני מניח שהמחזור הבא יהיה מעין ניסוי, ושאם יקרה משהו הליגה תיעצר שוב. קשה מאוד לחזות איך הדברים יראו. יש למשל קבוצה כמו בית"ר ירושלים שבה אין שחקנים ערבים ולעומת זאת יש קבוצה כמו סכנין שמייצגת את המגזר הערבי. קשה לדעת איך דברים יתפתחו".

הקשר סיכם בחיוך: "אני לא הולך להתנדב לשרת את ישראל בחזית, אבל אם אצטרך להכין אוכל לחיילים, או לפתוח להם את דלת הבית שלי כדי שיוכלו לנוח קצת - אעשה זאת בשמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully