וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה חמורה משחשבו: ויניסיוס ג'וניור ייעדר לפחות חודשיים

עודכן לאחרונה: 18.11.2023 / 15:57

כוכב ריאל מדריד שנפצע במדי נבחרת ברזיל מול קולומביה, עבר סדרת בדיקות ועל פי הדיווחים יצטרך בפעם השנייה העונה לצפות בחבריו מהיציע

תקציר: דיאס כבש צמד לעיני אביו שחזר מהשבי, קולומביה הדהימה את ברזיל וגברה עליה 1:2 במוקדמות/ספורט1

בחלון נבחרות אחד איבדה ריאל מדריד לפחות שני שחקנים משמעותיים לשבועות הקרובים. אחרי שאדוארדו קמאבינגה נפצע באימון נבחרת צרפת ולא ישוב לשחק לפחות עד סוף השנה, היום (שבת) מדווחים בספרד שגם שחקן הכנף ויניסיוס ג'וניור, כוכב הבלאנקוס שנפצע במשחק של נבחרת ברזיל נגד קולומביה, לא אמור לשוב עד סוף 2023 ועל פי הצפי יחזור בתרחיש האופטימי באמצע ינואר, משמע היעדרות של חודשיים לכל הפחות.

ויניסיוס הספיק לבשל לגבריאל מרטינלי לפני שהתלונן על מתיחה בשריר הירך והוחלף כבר בדקה ה-27. תחילה דווח שמדובר בפגיעה שתשבית אותו לששת השבועות הבאים, אבל במהרה התברר כי מדובר בחודשיים עד חודשיים וחצי של היעדרות.

ויניסיוס ג'וניור, שחקן נבחרת ברזיל. GettyImages
חוזר ליציע. ויניסיוס ג'וניור/GettyImages

ויניסיוס מדדה אחרי הפציעה

זו הפעם השנייה העונה שריאל מדריד תיאלץ להסתדר ללא ויניסיוס ג'וניור במשך מספר שבועות, כי מוקדם יותר העונה הוא כבר הושבת לחודש בעקבות פציעה באותה ירך. בנוסף לקאבמינגה שכמוהו אמור לחזור בינואר, הוא מצטרף ברשימת הפצועים בין היתר לאורליאן טשואמני, השוער טיבו קורטואה וכמובן ג'וד בלינגהאם שלפני הפגרה לא שיחק עקב פציעה בכתף, אך לא צפוי להיעדר זמן רב כעת, אם בכלל.

בהנחה שוויניסיוס ישוב לשחק רק באמצע חודש ינואר הוא ייעדר ממשחקי הליגה נגד קאדיס, גרנאדה, בטיס, ויאריאל, אלאבס, מאיורקה וממשחקי הסופר קאפ. בליגת האלופות ייעדר משני מחזורי הסיום שבהם תפגוש ריאל את נאפולי בסנטיאגו ברנבאו ואת אוניון ברלין במשחק חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully