וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה לסייד אבו פרחי, נבחרת הנוער עלתה לשלב העילית

שחקן מכבי תל אביב קבע 0:1 על ארמניה, אופיר חיים ושחקניו הבטיחו את מקומם בשלב הבא בדרך לאליפות אירופה 2024 בצפון אירלנד: "הניצחון מוקדש לעם ישראל", אמר החלוץ

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

נבחרת הנוער של ישראל העפילה היום (שבת) לשלב העילית במוקדמות יורו 2024 עד גיל 19. שלושה ימים אחרי שניצחה 0:6 את איי פארו, שער בודד של סייד אבו פרחי הכריע את ההתמודדות מול ארמניה והבטיח לאופיר חיים ולשחקניו את הכרטיס לשלב הבא, בתקווה שבדרך לאליפות אירופה נוספת.

אבו פרחי, שמתאמן עם הבוגרים של מכבי תל אביב ומשחק בקבוצת הנוער של הצהובים, למעשה הבקיע את שער הבכורה שלו בנבחרת הנוער ובכלל את שערו הראשון העונה, כאשר בדקה ה-28 קיבל מצד שמאל כדור רוחב מאורי עזו, חברו לקבוצה, וגלגל מתוך רחבת החמש פנימה את ה-0:1 שנותר ללא שינוי עד סיום המשחק בקרואטיה. ישראל הבטיחה את השתתפותה בשלב הבא ותיאבק על ראשות הבית עם המארחת קרואטיה ביום שלישי ב-13:30 שעון ישראל.

חלוץ נבחרת הנוער סייד אבו פרחי עם המאמן אופיר חיים. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הנבחרת בשלב הבא, מול קרואטיה יוכרע אם תעלה מהפסגה. אבו פרחי וחיים/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

המאמן אופיר חיים אמר אחרי המשחק: "הגענו למשחק במטרה לעבור לשלב הבא. רצינו להבקיע שער מוקדם או שניים כי אנחנו נבחרת יותר טובה, אבל אחר כך המטרה הייתה לא לספוג ואני מאוד שמח על כך. מגיע גם לסייד לכבוש וזה כיף גדול שעשינו את זה".

אבו פרחי הוסיף: "אני מאוד שמח שהבקעתי ושעברנו לשלב העילית. הניצחון הזה מוקדש לכל עם ישראל".

כידוע, כל משחקי בית ט' בשלב המוקדמות נערכים בקרואטיה ושתי הנבחרות הראשונות בבית מעפילות לשלב הבא והמכריע, בסיומו יוכרעו זהות העולות לאליפות אירופה לנוער שתיערך ביולי בצפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully