וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה שנדע לנצל את הסיטואציה בישראל כדי לנצח ולהעפיל ליורו"

חלוץ העבר הרומני ג'ורג'ה צוקודאן התראיין במולדתו לקראת המשחק הגורלי הערב (21:45): "הלחץ עליהם, הכל תלוי בנו"

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

ג'ורג'ה צוקודאן מכיר היטב את הכדורגל הישראלי. הוא כבש בניצחון הראשון של נבחרת רומניה זה עשרות שנים על ישראל במשחק הידידות ב-2018 וביחד עם קלוז' גם חלף על פני מכבי תל אביב במקודמות ליגת האלופות. כיום הוא בן 32, אבל לא משחק כדורגל כבר מעל שלוש שנים, נאלץ לפרוש עקב הפרעות קצב לב שסיכנו את חייו.

ברומניה, בדיוק כמו בישראל, מגדירים את המשחק הערב בהונגריה (שבת, 21:45) בין הנבחרות בתור "משחק גורלי, משחק של דור שלם" - רק שההבדל הוא שרומניה תלויה בעצמה ואם לא תפסיד תחגוג העפלה ליורו, אחרת גם ניצחון על שוויץ ביום שלישי יעלה אותה. ישראל, לעומת זאת, חייבת שש נקודות בתוספת כישלון רומני גם באמצע השבוע.

חלוץ נבחרת רומניה גאורגה צוקודאן. GettyImages
"הלחץ הגדול הוא על ישראל". צוקודאן/GettyImages

צוקודאן, שבנבחרת רומניה ערך לאורך הקריירה 10 הופעות וכבש רק שלושה שערים, כאמור לעיל אחד מהם היה בישראל, התראיין לקראת המשחק ואמר: "הכל תלוי בנו, רק צריך לנצח את ישראל וזה נגמר. יהיה נחמד גם לסיים נגד ישראל בתיקו, כי זה מספיק לנו, אבל אני רוצה לנצח, זה יהיה עוד יותר טוב. הלחץ הגדול הוא על ישראל, כי אנחנו תלויים בעצמנו, אבל אם לא נפסיד נגיע רגועים יותר למשחק נגד שוויץ.

"עלינו לעמוד בלחץ וזה לא משנה אם היריבה היא ישראל או אנדורה, אנחנו מאוד קרובים להשגת המטרה ועלינו להמשיך ככה. אני סומך על המאמן ועל השחקנים ואני מאוד מקווה שנדע לנצל את הסיטואציה בישראל כדי לנצח ולהעפיל ליורו", הוסיף צוקודאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully