וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאלץ לכסות אותו: לאמלו בול קיעקע "LF" מתחת לאוזן ועורר סערה

כוכב שארלוט מסתיר במשחקים האחרונים את הקעקוע "LF" שצוייר על צווארו. ב-ESPN חשפו שמדובר בדרישה של ראשי ה-NBA

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

הלילה שבין שישי לשבת היה דרמטי לאור 11 משחקי NBA שנערכו, אבל לא רק מבחינה ספורטיבית. מסתבר שלאמלו בול, כוכב שארלוט הורנטס, עלה משחק שני ברציפות לפרקט כאשר הוא נאלץ לכסות את הקעקוע הקטן שמתחת לאוזנו השמאלית. ב-ESPN חשפו את הסיפור יוצא הדופון.

בול, ש-37 נקודות שלו לא הספיקו לשארלוט כדי לנצח בבית את מילווקי - זה הסתיים ב-99:130 מוחץ - עלה משחק שני ברציפות לפרקט כאשר הקעקוע שמתחת לאוזנו. מדובר בסך הכל בקעקוע עם הכיתוב "LF", אלא שלפי חוקי הליגה מדובר בהפרת תקנון שמחייבת את השחקן להסתיר את הקעקוע מדי משחק, אחרת ייענש.

שחקן שארלוט לאמלו בול. GettyImages
קעקוע ה-LF של בול/GettyImages
שחקן שארלוט לאמלו בול מכסה את הקעקוע שלו. GettyImages
ככה זה כבר נראה הלילה/GettyImages

ראשי הליגה דורשים מבול לכסות את הקעקוע רק מכיוון שהליגה אוסרת על שחקנים לפרסם באמצעות גופם, ועל צווארו של בול ישנו קעקוע עם סמל המותג שלו. "LF" זהו קיצור של שם מותג האופנה LaFrance.

לפי ESPN, בול וראשי הליגה היו בשבועות האחרונים בשיחות בעקבות הקעקוע שיצר סערה והזכיר לכולם את אחד החוקים שבקושי אכפו עד כה, אבל כדי להימנע מקנסות ומעונשים כנראה שהבין הכוכב שאין לו ברירה אלא לכסות את הקעקוע, כפי שעשה זה המשחק השני ברציפות. עם זאת, השיחות בין הצדדים יימשכו בתקווה להגיע לפתרון לטווח ארוך.

אגב, לבול יש קעקוע דומה גם על זרועו השמאלית, אבל הוא לא בולט ולא מושך תשומת לב כפי שעושה הקעקוע מתחת לאוזן. לטענת בול, הוא משתמש בראשי התיבות LF במשך תקופה ארוכה ועוד הרבה לפני שקם המותג, מכיוון שמדובר באותיות שמייצגות את שמו האמצעי וכן את שם של אחד מקרובי משפחתו. לונזו בול, אחיו הגדול, נאלץ גם הוא לכסות קעקוע ב-2018 לדרישת ראשי ה-NBA.

  • עוד באותו נושא:
  • לאמלו בול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully