וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר ככה יותר, ז'ורז'יניו צריך לבקש להפסיק לבעוט פנדלים"

עודכן לאחרונה: 18.11.2023 / 9:01

הקשר החמיץ פנדל רביעי ברציפות, למזלה של איטליה זה לא עלה לה ביוקר ב-2:5 על צפון מקדוניה. ספאלטי הבהיר שאין בכוונתו להחליף בועט, בארץ המגף דורשים שיחזור בו

תקציר ה-2:5 של נבחרת איטליה על צפון מקדוניה/ספורט1

במרץ 2022 נרשמה אחת ההפתעות הגדולות ביותר בכדורגל האירופי, כאשר צפון מקדוניה ניצחה 0:1 את איטליה והותירה את אלופת אירופה מחוץ למונדיאל שנערך בקטאר. לכן, האיטלקים הגיעו אמש (שישי) למפגש עם המקדונים בחשש גדול ובידיעה שהם עלולים שוב למצוא את עצמם מחוץ לטורניר גדול, אבל אלופת אירופה שמרה על הסיכוי להגן על תוארה עם 2:5 ביתי, במהלכו היו לה לא מעט רגעי חדרה ולחץ.

דרמיאן אמנם כבש שער מהיר ופדריקו קייזה הוסיף צמד משלו עוד במחצית הראשונה, אבל האורחים כבר צימקו ל-3:2 והלחץ באצטדיון האולימפיקו ברומא היה בשיא ומפלס הלחץ ירד רק כאשר ג'אקומו רספאדורי כבש את הרביעי בדקה ה-81 ונרשמה הקלה גדולה בארץ המגף. ועדיין, בשביל להעפיל ליורו במחזור הסיום איטליה זקוקה לקחת לפחות נקודה מאוקראינה - אחרת הצהובים-כחולים יעלו על חשבונם, כאשר אנגליה כבר הבטיחה את מקומה במקום הראשון בבית ג'.

ז'ורז'יניו, קשר נבחרת איטליה. רויטרס
ארבעה פנדלים רצופים הוא החמיץ. ז'ורז'יניו/רויטרס

בספטמבר האחרון, במפגש האחרון בין איטליה לאוקראינה, האזורי ניצחו 1:2 בסן סירו ועל כן תוצאת תיקו ביום שני באצטדיון בלברקוזן תספיק לחבורה של לוצאנו ספאלטי - במקרה של שוויון נקודות, במשחקי אופ"א שובר השוויון הוא המאזן במפגשים בין שתי הנבחרות. מי שלא תעפיל, יש לציין, תקבל הזדמנות נוספת להעפיל לאליפות אירופה בקיץ בגרמניה דרך ליגת האומות.

בבוקר שאחרי המשחק, באיטליה דיברו על רגע מלחיץ נוסף ממנו סבלו - כאשר הקשר ז'ורז'יניו החמיץ פנדל בפעם הרביעית במדי האזורי (כולל בעיטות בדו קרב פנדלים). בניסיון להגן עליו, אמר ספאלטי אחרי המשחק: "כבר אמרתי לו שהוא יבעט פנדל גם בהזדמנות הבאה שתהיה והוא הסכים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ז'ורז'יניו, קשר נבחרת איטליה. GettyImages
ספאלטי עומד על כך שהוא יבעט שוב. ז'ורז'יניו/GettyImages

עם זאת, רבים מיהרו לבקר את ההחלטה, ביניהם הבלם האגדי ופרשן "סקיי" בפה ברגומי: "עם כל הכבוד לז'ורז'יניו, הוא צריך להודות שלבעוט פנדלים זה כבר לא בשבילו. הסגנון שלו פשוט לא עובד יותר, קיבלנו לכך אישור מעבר לכל ספק. אנחנו יכולים מאוד להעריך את העובדה שהוא מוכן לבעוט פעם אחר פעם, אבל מספיק - אי אפשר להמשיך עם זה. הוא צריך לומר למאמן שהגיע הזמן שמישהו אחר יבעט".

ספאלטי, שכידוע רק בחודש אוגוסט מונה במקומו של רוברטו מאצנ'יני, כן זוכה לשבחים משחקניו. "אני עושה כל מה שהוא מבקש ממני ואני חושב שבזכות הגישה שלו אנחנו משנים את המנטליות", אמר קייזה שהצטיין עם צמד שערים, "אנחנו לא נחפש תיקו נגד אוקראינה, אלא לנצח ולהעפיל ליורו בגרמניה. זו הגישה של המאמן ואני מודה לו שהוא מראה בי אמון. לאורך כל הקריירה שלו הוא הוכיח שהוא מאמן מצוין ואנחנו ננסה להוכיח את זה גם בנבחרת איטליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully