וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע האמת של נבחרת רומניה: "משחק שיכול להגדיר דור שלם"

בזמן שנבחרת ישראל מתכוננת למשחק של להיות או לחדול, רומניה דרוכה לא פחות לקראת האפשרות להבטיח עלייה ליורו אחרי 8 שנים. המאמן אדי יורדנסקו מסביר ש"למד הכל על הכדורגל הישראלי", פופסקו מזהיר: "אם נפסיד, זה יוכיח את טפשותנו"

חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

לא רק ישראל: גם עבור רומניה, המשחק מחר (שבת, 21:45) בבית ט' של מוקדמות היורו יכול לתת תקווה אחרי שנים של אכזבות. הרומנים יעלו למשחק בידיעה שהם זקוקים לנקודה אחת בלבד כדי לחזור ליורו לראשונה מאז 2016. הם מגיעים להתמודדות אחרי 0:4 ביתי קליל על אנדורה, שהגיע שלושה ימים אחרי 0:0 מאכזב אצל בלארוס.

לקראת המשחק, קיים המאמן אדי יורדנסקו מסיבת עיתונאים. יורדאנסקו אמר: "חיכינו לרגע הזה המון זמן, ואנחנו מגיעים אליו מלאים בביטחון ואמונה, אחרי שעבדנו קשה כדי להגיע לכאן. אנחנו רוצים לעשות את הצעד הסופי למטרה ולחזור ליורו אחרי 8 שנים. אנחנו מודעים לאיכויות של ישראל ומעריכים מאוד את האיכויות של השחקנים שלה. למדתי הכל על הכדורגל הישראלי. אני יודע שיש שם שחקנים טובים מאוד, ולפחות שתי קבוצות איכותיות שמתחרות באופן קבוע במפעלים האירופאים. אחת הקבוצת שלהם שיחקה בלילגת האלופות ואפילו הובילה על פריז סן ז'רמן, כך שברור שמדובר בכדורגל איכותי מאוד, ובמגמת התקדמות".

יורדנסקו נשאל על המלחמה בישראל ואמר: "אני איש שלום, ומביע הזדהות עם כל מי שסובל. ליבי עם כל הקורבנות של המלחמה, אבל עכשיו כל כולי מרוכז במשחק".

אדי יורדנסקו מאמן נבחרת רומניה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
חייב נקודות. יורדנסקו/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

הבלם ראדו דראגושין הוסיף: "לישראל יש שחקני התקפה זריזים וטכניים שמסוגלים לעשות לנו בעיות, אבל יש לנו את ההגנה הכי טובה בבית וזה נותן לנו ביטחון שנצליח להתמודד מולם. אם נעלה ליורו, זו יכולה להיות התחלה של דור חדש, של מציאות שונה בכדורגל שלנו. אנחנו רוצים להחזיר את רומניה למרכז הבמה".

כוכב העבר ג'יג'ה פופסקו אמר לקראת המשחק: "אם נאבד את זה, זה אומר שאנחנו טיפשים. אנחנו מחכים לחזור לטורניר גדול יותר מדי זמן, ואסור לפספס את הצ'אנס הזה. ישראל נבחרת מסוכנת עם שחקנים מסוכנים, חווינו את זה על בשרנו במשחק בבוקרשט, אבל אני משוכנע שמחר נשיג את התוצאה הרצויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully