וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דקת דומייה לזכר הנרצחים והזדהות עם החטופים: הליגה הלאומית חזרה

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 15:14

לראשונה מאז המלחמה בעזה, הכדורגל הישראלי חוזר, עדיין ללא קהל. לפני המשחקים התקיימה דקת דומייה והוקרא טקסט להשבת החטופים: "מצטרפים היום למטה משפחות החטופים בקריאה החזירו אותם הביתה עכשיו"

חגיגה: כל שערי הערב במוקדמות היורו, 16.11/ספורט1

אחרי הפסקה ארוכה וכפויה מאז המלחמה הארורה שנכפתה על ישראל בשל מתקפת החמאס, הכדורגל הישראלי חוזר עם הליגה הלאומית שמחדשת את פעילותה. על פי הנחיות פיקוד העורף, המשחקים נערכים ללא קהל וכשבאצטדיונים עד 100 אנשים שיכולים להתפנות בזמן הנדרש למרחב מוגן הנמצא בקרבת מקום. במקרה של אזעקה במהלך המשחק, שעון המשחק ייעצר והשחקנים יחזרו רק לאחר 10 הדקות בהן חובה לשהות במרחב המוגן. מנהלת הליגות הודיעה כי הקבוצות יקיימו פעילות אחידה להנצחת הנרצחים ולמען החזרת החטופים.

לפני כל המשחקים הכרוז הקריא את הטקסט הבא: "מאז השבעה באוקטובר מוחזקים בידי המחבלים הנתעבים בעזה נשים וילדים, קשישות וקשישים, חיילות וחיילים, משפחות שלמות וילדים יתומים מהוריהם. מציאות כזאת בה אנשים נחטפים מבתיהם באכזריות היא בלתי נתפסת ולא אנושית.
המוח של כולנו לא מסוגל לתאר את התנאים הבלתי אנושיים בהם מוחזקים חטופינו, את הבדידות, הייסורים הפיזיים והקשיים הנפשיים שילוו אותם למשך שארית חייהם. אנו מצטרפים היום למטה משפחות החטופים בקריאה החזירו אותם הביתה עכשיו".

מחמד אבו פאני שחקן הפועל עכו. מאור אלקסלסי
חזרו למגרש. שחקני הפועל עכו/מאור אלקסלסי

לפני שריקת הפתיחה שחקני 2 הקבוצות יחד עם צוות השיפוט עמדו מסביב לעיגול האמצע לדקת דומיה שלוותה גם כן בטקסט אחיד: "בשבעה באוקטובר מדינת ישראל קמה לבוקר שהפך שחור. מחבלים בני עוולה פרצו למדינתנו במה שהפך להתקפת הטרור הרצחנית ביותר כנגד מדינת ישראל ותושביה מאז היווסדה. כ-1,400 קורבנות שילמו בחייהם מאז אותה שבת ארורה. אזרחים, חיילים ואנשי כוחות הבטחון. אנו מבקשים לשלוח תנחומים למשפחות הנרצחים והחללים, איחולי החלמה לפצועים, תודות לכוחות הביטחון ולשאת תפילה לשובם של כל החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully