וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא נקודות במוקדמות היורו: הנבחרת הצעירה נוצחה 2:1 בפולין

אליאסי הציל פנדל (36), אבל ישראל בקושי סיכנה את השער ונותרה ללא נקודות במוקדמות היורו. מאתישיק (59) ו-ולודארצ'יק (82) כבשו, שער מצמק יפה של בנימין בתוספת הזמן לא הספיק

הנבחרת הצעירה סיפקה לנו לא מעט רגעים גדולים בשנתיים האחרונות, אבל הגרסתה הנוכחית היא מתקשה לעמוד בציפיות. הנבחרת של גיא לוזון ספגה הערב (שישי) הפסד שני משני משחקים במוקדמות יורו 2025, אחרי שנכנעה 2:1 לפולין בחוץ. בתום שני מחזורים, ישראל מדורגת במקום האחרון בבית ד', כשפולין בראש הטבלה עם 12 נקודות מ-4 משחקים.

רן בנימין מהפועל תל אביב כבש שער יפה בנגיחה בתוספת הזמן, שלא הספיק כדי למנוע הפסד. גם ניב אליאסי מהפועל באר שבע הראה ניצוצות בין הקורות ועצר פנדל בדקה ה-35, אבל השחקנים של גיא לוזון התקשו לייצר מצבי התקפה. מילוש מאתישיק בדקה ה-59 ושימון ולודארצ'יק בדקה ה-82 כבשו את השערים לזכות פולין. ביום שלישי תקווה הנבחרת להשיג נקודות ראשונות בבית במשחק מול קוסובו, שסיימה מוקדם יותר היום ב-2:2 עם בולגריה.

רן בנימין שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגג שער. רויטרס
שער יפה לא הספיק. רן בנימין/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך אחרי דקת דומייה מאולתרת. אחרי שאופ"א לא אישרה לערוך דקת דומייה, שתי הנבחרות סיכמו שהמשחק ייפתח ומיד לאחר מכן ייעצר, בתיאום עם נבחרת פולין, לאות מחווה לחטופים והנרצחים.

דקה 36: הצלה גדולה של ניב אליאסי! פנדל שנוי במחלוקת נפסק לזכות פולין אחרי ספק הכשלה של השוער ברחבה. את הבעיטה מ-11 של ראקוז'י הפולני שוער באר שבע הדף היטב. עדיין 0:0.

דקה 44: על סף המחצית, הנבחרת סוף סוף סיפקה התקפה ראויה. גנאח שלח את נחמני שהעביר כדור רוחב, יונה בעט החוצה.

דקה 59: גול! פולין עלתה ל-0:1 אחרי דקות של לחץ. קוזלובסקי הגביה, ההגנה הישראלית חלמה ומילוש מאתישיק בעט באין מפריע מ-11 מטר לפינה הרחוקה של אליאסי.

דקה 82: גול! פולין עלתה ל-0:2. תומאש פיינקו דהר באין מפריע באגף והשאיר כדור רוחב לשימון ולודארצ'יק, שגלגל מקרוב לרשת של אליאסי.

דקה 90: גול! ישראל צימקה ל-2:1. גיא דזנט הגביה כדור מדוד מהאגף, רן בנימין כבש בנגיחה יפה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully