וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר נגד דריימונד גרין: "מעשה אלימות שעבר את הגבול, זה בלתי נסלח"

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 11:58

גם מאמן גולדן סטייט מודה שלפורוורד הגיע עונש הרחקה ממושך על חניקת רודי גובר: "זה נראה נורא, עבור דריימונד והליגה, הוא חייב לדעת לשים את הגבול"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

מאמן גולדן סטייט סטיב קר לא היסס לבקר בפומבי את כוכב הקבוצה דריימונד גרין על הפעולות שהביאו להשעייתו לחמישה משחקים. "הוא לקח את זה רחוק מדי", אמר קר לפני ההפסד של הווריירס 129:108 לאוקלהומה סיטי, "דריימונד טעה. הוא יודע את זה. זה נראה רע, ועונש חמשת המשחקים הוא ראוי".

ביום שלישי בלילה גרין היה אחד משלושה שחקנים שהורחקו לאחר מהומה שבמהלכה שחקן גולדן סטייט חנק את סנטר מינסוטה רודי גובר. הכל החל בעימות בין קליי תומפסון לשחקן מינסוטה ג'יידן מקדניאלס, גובר בא להפריד, וגרין הנפל מאחור על הצרפתי.

"אין לי בעיה עם שזה שהוא (גרין) בא לנסות להוריד את רודי מקליי... אבל הוא חייב לשחרר", אמר קר. "הוא החזיק אותו במשך שש, שבע שניות. זה נראה נורא עבור הליגה, עבור דריימונד ועבור כולם".

ה-NBA הודיעה על השעייתו של גרין ביום רביעי בלילה, ובהצהרה סגן נשיא ה-NBA, ג'ו דומארס, אמר שגרין הסלים את המריבה במגרש "בצורה לא ספורטיבית ומסוכנת". דומארס אמר גם כי עבירות העבר של גרין שיחקו תפקיד בקביעת אורך ההשעיה.

דריימונד גרין חונק את רודי גובר. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
אפילו המאמן שלו מודה שזה מוגזם. גרין/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

"דריימונד צריך למצוא דרך לא לחצות את הגבול", אמר קר. "אני לא מדבר על הרחקה או עבירה טכנית, אני מדבר על מעשה אלימות פיזי. זה בלתי נסלח. אנחנו צריכים לעשות כל שביכולתנו כדי לתת לו את העזרה והסיוע שהוא צריך כדי להיות מסוגל לשים גבולות במסגרת היותו שחקן עם יצר תחרותיות מדהימה... אבל הוא לא יכול לחצות את הגבול הזה. הוא חצה אותו באותו ערב, בוודאות."

זו ההשעיה החמישית של גרין בקריירה. בעונה שעברה הוא הושעה למשחק 3 בסיבוב הראשון של הפלייאוף מול סקרמנטו לאחר שדרך על החזה של סנטר הקינגס דומנטאס סבוניס, אבל ההרחקה הכי מפורסמת שלו הייתה במשחק מספר 5 בגמר ה-NBA של 2016, עם היעדרות שעזרה לקלילבנד להתאושש בדרך לקאמבק היסטורי.

הלילה, בלי גרין, גולדן סטייט ספגה הפסד חמישי ברציפות כשנכנעה לת'אנדר, וקליי תומפסון המשיך את פתיחת העונה החחלשה שלו כשקלע 5 נקודות ב-1 מ-10 מהשדה. קר הודה שהוא לא יכול להגיד לתומפסון לא לקחת זריקות: "הוא פשוט צריך להיות סבלני, זה קשה. הם שמרו עליו חזר, הקשו עליו מאוד, עשו עבודה טובה בהדנה, ולא הצלחנו לייצר עבורו זריקות. הוא ניסה לקחת הרבה זריקות, ונאלץ לקחת זריקות קשות כדי להיכנס לקצב".

אגב, קר החמיא מאוד לאוקלהומה סיטי. "הם מדהימים", אמר על הקבוצה שעלתה למאזן 4:8, "הם פותחים את המגרש בהתקפה, יש להם קלעים טובים בכל מקום, יש להם גובה, עם שיי, גידי ו-וויליאמס שכולם יכולים לחדור פנימה, הקבוצה הזאת מאוד מחוברת, ומאומנת מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully