וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרים בלחץ: "אם תיפתח מלחמה מול חיזבאללה, מי מבטיח שנוכל לצאת מישראל?"

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 10:32

קבוצות וואטסאפ לפי מדינות ויבשות, טענות לחשש מצד המשפחות והטראומה שעברו בפעם הקודמת שעזבו. שבוע לחזרת ליגת העל, מדוע הזרים לא חוזרים?

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

שבוע לתאריך החזרה של ליגת העל וקבוצות רבות מעריכות כי השחקנים הזרים שלהן לא ישובו לארץ. אף שמינהלת הליגות בכדורגל פירסמה את ה-25 בחודש כבר בתחילת השבוע והגם שכבר מספר ימים שאין ירי טילים על מרכז הארץ, שחקנים זרים רבים בליגת העל מסרבים להתחייב כי ינחתו בשבוע הבא בארץ. בקבוצות רבות מדווחים כי השחקנים פתחו קבוצות וואטסאפ לפי מדינות או יבשות והם מתכתבים ביניהם ומשתפים בתחושות ואפילו מתכננים צעדים יחד. לקבוצות הם מוסרים בין היתר כי המשפחות עדיין חוששות לחייהם וכי הם עצמם מרגישים שזה עדיין מוקדם לקבוע שהירי מעזה עומד להסתיים.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה מול דריק לוקאסן שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אפשר להבין את החשש של הזרים/אריאל שלום

אבל מסתבר שהסיבה העיקרית לחשש מחזרה לארץ הוא הפחד שלא יוכלו לעזוב את ישראל במידה שתיפתח מלחמה מול חיזבאללה. לשחקנים ברור שהסיפור מול חמאס הולך להיות ארוך, אבל מרוכז בעיקר ברצועה בעוד שהמערכה בצפון עשויה להתרחב בכל רגע. שחקן זר מאחת מקבוצות ליגת העל, שמסרב בשלב הזה לשוב, סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט: "שחקנים זרים רבים עברו סיוט ביממות שאחרי טבח ה-7 באוקטובר. שחקנים זרים מספרים בקבוצות הוואטסאפ, כיצד הם ישבו 24 שעות בנמל התעופה ופחדו שלא יוכלו לצאת מישראל. מרבית הטיסות בוטלו, חברות התעופה הפסיקו לטוס מישראל ולישראל ושחקנים פחדו שהם ייתקעו בעת מלחמה בישראל. מי יכול להבטיח שבפעם הבאה, אם תהיה מלחמה מול חיזבאללה, אפשר יהיה לעזוב את ישראל? זה החשש הכי גדול של השחקנים. מי שחווה טראומה מהפעם הקודמת שעזב, מסרב לקחת סיכון שהוא בכלל יוכל לעזוב כשתהיה מלחמה מול חיזבאללה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
טרזייה תומא בית"ר ירושלים. דני מרון
חשש גדול. תומא/דני מרון

אתמול פורסם כי ארבע קבוצות, בית"ר ירושלים, בני סכנין, מ.ס. אשדוד והפועל חדרה מבקשות לדחות את חזרת הליגות ומבקשות לקיים על כך דיון והצבעה במינהלת בשבוע הבא, אבל קבוצות רבות אחרות דווקא מעדיפות לחזור בשבת הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully