וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בלחץ: ויניסיוס נפצע בנבחרת ברזיל, חשש שייעדר כחודש

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 10:21

כוכב נבחרת ברזיל הספיק לבשל לפני שמתח את שריר הירך בהפסד לקולומביה: "זו אותה פציעה כמו בפעם הקודמת". יעבור צילום שיכריע ובכל מקרה יפספס את הקלאסיקו מול ארגנטינה

תקציר: דיאס כבש צמד לעיני אביו שחזר מהשבי, קולומביה הדהימה את ברזיל וגברה עליה 1:2 במוקדמות/ספורט1

ריאל מדריד פתחה אומנם טוב את העונה. היא חזק במאבק האליפות והבטיחה העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות. אלא שמכת הפציעות החסרת תקדים שלה רק החריפה הלילה, כאשר ייתכן שהיא איבדה את ויניסיוס כוכבה הגדול לתקופה ממושכת.

שחקן נבחרת ברזיל הספיק לבשל למרטינלי את השער מול קולומביה, לפני שמתח את שריר הירך ונאלץ להתחלף כבר בדקה ה-27. ויניסיוס נראה כאוב מאוד על הספסל ואמר אחרי המשחק: "אני חושב שזו אותה פציעה כמו בפעם הקודמת". הברזילאי יעבור צילום שיכריע ועוד לא פסל את האפשרות שישחק בקלאסיקו מול ארגנטינה בעוד חמישה ימים, אבל ייתכן שמדובר גם בקרע שעשוי להשביתו לתקופה של חודש ויותר.

ויניסיוס ג'וניור, ריאל מדריד. רויטרס
שוב ייעדר כחודש? ויניסיוס/רויטרס

ויניסיוס מדדה אחרי הפציעה

כזכור, מוקדם יותר העונה ויניסיוס כבר נעדר מעל לחודש בגלל פציעה זהה בירך ובריאל מדריד חוששים שהוא ייעדר שוב תקופה ויחזור לשחק רק בתחילת 2024. הפציעה הזו מתווספת לפציעות של אדר מיליטאו וטיבו קורטואה שגמרו את העונה, כשגם קפה פצוע והקבוצה נאלצת לשחק עם אנדריי לונין השוער השלישי.

גם בקישור לאנצ'לוטי יש חיסורים משמעותיים אחרי הפציעות של אדוארדו קמאבינגה שיחזור רק בינואר במקרה הטוב, כמו גם אורליין טשואמני. ועוד לא דיברנו על ה-כוכב של הקבוצה ג'וד בלינגהאם, שפספס את שני המשחקים האחרונים בגלל פציעה בכתף, אך למרות זאת זומן לסגל נבחרת אנגליה למשחקים הקרובים מול מלטה וצפון מקדוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully