וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגרטה התעמת עם מסי, שזעם: "עדיף שלא אגיד מה אני חושב עליו"

שחקן פ.ס.ז' קילל את כוכב ארגנטינה וסינן לעבר דה פול, שניסה להפריד: "תפסיק למצוץ לו". מסי: "שחקנים צעירים צריכים ללמוד לתת כבוד לוותיקים"

תקציר: דיאס כבש צמד לעיני אביו שחזר מהשבי, קולומביה הדהימה את ברזיל וגברה עליה 1:2 במוקדמות/ספורט1

מאז גמר המונדיאל הבלתי נשכח שהסתיים ב-3:3 נגד צרפת והסתיים בזכייה של ארגנטינה, אלופת העולם לא הפסידה ולא ספגה אפילו שער אחד בשמונה משחקים שקיימה. אלא שהלילה אלופת העולם הפסידה במפתיע ועוד בביתה, 2:0 לאורוגוואי החזקה שנהנתה משערים של רונאלד אראוחו בלם ברצלונה ודרווין נונייס חלוץ ליברפול. לואיס סוארס, חברו הטוב של מסי שככל הנראה ישתף עמו פעולה בעונה הבאה במיאמי, ישב על הספסל ולא שיחק אפילו דקה.

אם חשבתם שחבריו של סוארס יעשו כבוד למסי, אז מנואל אוגרטה ממש לא עשה חשבון לכוכב האגדי כשבמהלך המשחק נוצרה מהומה שבשיאה מסי ואוגרטה ממש התעמתו פיזית. רודריגו דה פול נזעק להפריד ואוגרטה שחקנה של פריז סן ז'רמן צעק לעבר דה פול "האיש שמוצץ למסי".

כוכב נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מתעמת עם שחקני אורוגוואי. רויטרס
זה ממש גלש למכות. מסי ואוגרטה/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של אורוגוואי על ארגנטינה

תקציר: אורוגוואי גוברת 0:2 על ארגנטינה ומנחילה לה הפסד ראשון במוקדמות/ספורט1

מסי לא נשאר חייב הפעם ואחרי המשחק תקף את אוגרטה כשאמר: "אני מעדיף לא להגיד מה אני חושב על כמה מהמחוות שלו. הבחורים הצעירים האלו צריכים ללמוד לכבד את השחקנים הוותיקים. הם צריכים ללמוד להתנהג".

מסי גם פרגן למרסלו ביילסה, המאמן הארגנטינאי של אורוגוואי: "אפשר לראות את טביעת האצבע שלו. יש להם קבוצה טובה. היינו צריכים להפסיד מתי שהוא וזה קרה. אנחנו צריכים להתעשת ולתת משחק טוב מול ברזיל. זה יהיה משחק אחר, חייבים לכבד אותם".

"זה שאנחנו אלופי העלם לא הופך אותנו לחסינים מהפסדים", סיכם ליאונל סקאלוני, "היום אורוגוואי היתה טובה יותר מאיתנו וצריך להודות בזה. אף אחד מאיתנו לא אוהב להפסיד, אבל צריך ללמוד מזה ולתקן".

מסי ואוגרטה מתעמתים

בעוד חמישה ימים תתארח ארגנטינה אצל ברזיל למשחק שהופך להיות די קריטי עבור הסלסאו, ששוב הפסידו הפעם לקולומביה ומקדימים רק בשתי נקודות את צ'ילה השמינית בבית כאשר שש הראשונות יעלו אוטומטית למונדיאל. ארגנטינה במצב מצוין בראש הבית ולה אין סיבה לדאוג למרות ההפסד.

משחקי המחזור הבא (בלילה שבין רביעי לחמישי):

פרגוואי - קולומביה
אקוודור - צ'ילה
אורוגוואי - בוליביה
ברזיל - ארגנטינה
פרו - ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully