וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתבזה": הפועל חיפה הודיעה שלא תופיע למשחק חזרת ליגת העל

16.11.2023 / 20:26

הקבוצה פנתה למנהלת ולעירוני נס ציונה בבקשה לדחות את המשחק שמתוכנן ל-25.11, אך נענתה בשלילה בגלל "הבטחה לזרים". רוסמן: "אין ערך ספורטיבי", היריבה הגיבה: "נדהמים מהדרישה הלא ספורטיבית"

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

מנהלת הליגה עומדת בתוקף על כך שליגת העל בכדורסל תתחדש בשבת הבאה, ב-25 בנובמבר, אבל לא כל הקבוצות בעד. הערב (חמישי) הודיעה הפועל חיפה כי אין בכוונתה להתייצב למשחק נגד עירוני נס ציונה.

לטענת הפועל חיפה, היא הודיעה על כך שלא תתייצב " לאחר שכל הפניות והבקשות לראשי המנהלת וליו"ר נס ציונה, יניב מזרחי, להזיז את מועד המשחק במספר ימים בודדים בלבד בשל חוסר שחקנים בסגל, נענו בשלילה". במנהלת הגיבו להודעה זו וחזרו על כך שמבחינתם המשחק מתקיים כרגיל, בהתאם להנחיות פיקוד העורף כמובן.

שחקן הפועל חיפה אופק אביטל חוגג עם עמית שמחון. דני מרון
שחקן הפועל חיפה אופק אביטל חוגג עם עמית שמחון/דני מרון

עוד מסרה הפועל חיפה: "לרשות המועדון עומדים היום שלושה שחקנים בוגרים בלבד!!! זאת לאחר שעמית שמחון נפגע במהלך אימון ואובחן עם פריצת דיסק בגב שמחייבת היעדרות של כחודשיים, וכך גם הרכז איתי מושקוביץ ששבר את ידו במשחק אימון ביום שני נגד אליצור נתניה וגם הוא צפוי להיעדרות של כחודש וחצי, וללא הקפטן אופק אביטל שפצוע בקרסול ולא מתאמן וללא נוה מינץ שבשירות סדיר ומאז אירועי השבעה באוקטובר היה בארבעה אימונים בלבד במשך חמישה וחצי שבועות!!! האימונים בשבוע האחרון מתבססים על שלושה שחקנים בלבד ועוד שחקני נוער ונבחנים: הזר היחיד בקבוצה, מרכוס בינגהאם, ועוד שני שחקנים - עמית גרשון וגור לביא.

"עם פרסום לוח המשחקים התברר כי גם להפועל שוב חיפה וגם לנס ציונה קיים פער של תשעה ימים בין מחזור הפתיחה למחזור השני, דבר אשר אמור להקל על כל הצדדים בהזזת מחזור הפתיחה במספר ימים לכיוון ה-30.11, אולם המנהלת דרשה את הסכמת נס ציונה. יו"ר המועדון, יובל רוסמן, והמנהל המקצועי, ראובן אלקס, פנו אל יו"ר נס ציונה, יניב מזרחי שיאשר את הזזת המשחק בשלושה עד חמישה ימים בלבד על מנת שנוכל להתקדם עם עוד מספר זרים (זר שני קרוב לחתימה בקבוצה), אולם תשובתו של מזרחי הייתה מביכה: 'הודענו לזרים שמשחקים ב-25.11 ואחרי כל הפארסה שעברנו באירופה אני לא יכול לצאת שקרן'".

יובל רוסמן הוסיף בשמו: "מדהים שבתקופה כזו במדינה במקום לגלות סולידריות בנס ציונה מחפשים ניצחון בכל מחיר, גם אם אין ערך ספורטיבי למשחק. לא נבזה את עצמנו בהתייצבות עם 4-5 שחקנים בוגרים ועוד 7-8 שחקני נוער. לא ביקשנו הזזת משחק בחודש, אלא במספר ימים בודדים שגם ככה פנויים בלוח המשחקים והייתי מצפה מיניב מזרחי לתשובה קצת יותר רצינית מאשר 'התחייבתי לזרים', לחשוב על טובת הכדורסל הישראלי ולא לחפש משחק בו אין ערך ספורטיבי . לצערי הרב, במצב הנוכחי, לא יהיה משחק ב-25.11, וכל ההשלכות למהלך כזה ידועות לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלעד חסין מאמן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
הקבוצה שלו תתייצב, השאלה מה לגבי הפועל חיפה. חסין/לירון מולדובן

זמן קצר לאחר פרסום ההודעה, בנס ציונה הגיבו: "נדהמים מהדרישה הלא ספורטיבית להזזת משחק הליגה הקרוב בין הקבוצות. הרצון של מנהלת הליגה להשבת הליגה לפעילות - ותאריך חזרת הליגה - היה ידוע לכל ראשי הקבוצות מבעוד מועד וכל קבוצות הליגה כולל הפועל חיפה אישרו את חזרת הליגה ב-25.11. לקבוצות היה די והותר זמן להתכונן ולעשות את השינויים הנדרשים בסגלי הקבוצות, כולל שחרור והחתמת זרים. אנו ושאר קבוצות הליגה עשינו מאמצים כבירים להשבת שחקני הקבוצות חזרה ארצה לצורך המשך העונה, כמו גם החתמה של שחקנים נוספים - וזאת תוך ידיעה ברורה שהליגה עתידה לחזור ב-25.11. כל דחייה נוספת עלולה לפגוע בקבוצות ובשחקנים שלא שיחקו קרוב לחודשיים ויעדיפו ללכת לשחק במדינה בה המשחקים מתקיימים כסדרם.

"אנו מבינים את התסכול של הפועל חיפה על פציעתם של שחקנים משמעותיים בסגל שלהם, אך האחריות לסגל בו ישחקו היא על הנהלת הפועל חיפה בלבד ולא עלינו או על מנהלת הליגה. ההחלטה לא להחתים שחקנים עד עתה הייתה שלהם. דחייה של משחק בעקבות חיסורים של שחקנים עקב פציעות היא תקדימית ולא ספורטיבית. אנחנו מצרים על כך שהפועל חיפה - כמנהגם בשנים האחרונות - בחרו להגיב להחלטות שלא לרוחם בטנטרום ילדותי ובסילוף ופרסום חלקי ומטעה של שיחות בין יושבי הראש. התנהגות כזו לא תורמת לספורט ולא תגרום לנו ולמועדונים אחרים ללכת לקראת הפועל חיפה בסוגיות עתידיות. להפך. אנו נגיע למשחק ב-25.11 כפי שקבעו מנהלת הליגה ופיקוד העורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully