וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקן הכי טוב בוושינגטון העונה": המספרים המפתיעים של אבדיה

מוביל את שחקני החמישייה, בשקלול של 36 דקות למשחק הוא בשורה אחת עם דונצ'יץ' - וזה לא הכל. נקודת האור של וושינגטון

דני אבדיה מתאמן על זריקות מהשלוש/מתוך חשבון הטוויטר של Neil Dalal

מיום ליום, וושינגטון ממשיכה לקבע את מעמדה כאחת הקבוצות הגרועות ב-NBA - אם לא הגרועה שבהן. ובכל זאת, בארצות הברית מצליחים למצוא מספר נקודות אור מפתיחת העונה הקשה של הוויזארדס - ובראשן, דני אבדיה.

למעשה, ארבעה מחמשת שחקני החמישייה של וושינגטון מחזיקים במדד On-Off שלילי - כלומר, בדקות שהם על הפרקט, וושינגטון מפסידה. היחיד שמחזיק במדד חיובי הוא הישראלי, עם +0.8 - לא נתון מרשים, על פניו, אבל עדיף בהרבה על יתר שחקני החמישייה. שימו לב: טיוס ג'ונס עם -38.1, ג'ורדן פול עם -34, קייל קוזמה עם -30.3 ודניאל גאפורד עם -7.5.

זאת ועוד: אבדיה מקבל עד כה 26.8 דקות לערב. בשקלול של 36 דקות (מדד שנועד בדרך כלל לשקלל יכולות של שחקני רוטציה), הוא מעמיד ממוצעים של 17.1 נקודות (51.9% אחוז מהשדה, 41.2% ל-3), 7.7 ריבאונדים, 5.2 אסיסטים ו-1.7 חטיפות. לשם השוואה, השחקן היחיד מלבדו שרושם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, עם לפחות 50 אחוז מהשדה ו-40 אחוז מחוץ לקשת, בשקלול של 36 דקות בממוצע, הוא בחור שעונה לשם לוקה דונצ'יץ'.

במדד המדובר אבדיה קולע העונה יותר נקודות למשחק מארון גורדון, אוסטין ריבס, אנדרו וויגינס, ג'רו הולידיי, דיאנדרה אייטון, הריסון בארנס, ברוק לופז, יוסוף נורקיץ', רודי גובר ואחרים. הוא מוריד יותר ריבאונדים בין היתר מזאיון וויליאמסון, פסקל סיאקם, קריסטאפס פורזינגיס, פאולו באנקרו, ג'ארן ג'קסון ג'וניור, קווין דוראנט ואחרים, ומוסר יותר אסיסטים מג'יילן בראנסון, דמאר דרוזן, סטפן קרי, ג'ימי באטלר, קוואי לאונרד, פול ג'ורג' ואחרים.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Patrick Smith, GettyImages
מנקודות האור הבודדות של וושינגטון עד כה. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

"אנשים נפגעים, אבל אבדיה היה השחקן הכי טוב של וושינגטון העונה", נכתב בחשבון הטוויטר DC Sports Buzz, המסקר את ענפי הספורט בבירה. "הדבר הכי חשוב בקריירה שלו זה השיפור בקליעה. ברור שהעבודה בקיץ השתלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully