וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר מיקי זוהר: "מועד חזרת ליגת העל לא ישפיע על המענקים"

16.11.2023 / 19:12

שר התרבות והספורט שנפגש עם הקבוצות שמבקשות דחייה: "קורא לכולן להיפגש במנהלת ולהגיע להסכמה על המועד. הליגה צריכה להיות ספורטיבית. צריך לחזור לשחק כדי שהכסף יעבור לקבוצות"

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

שר התרבות והספורט מיקי זוהר, אשר נועד אתמול (רביעי) עם ראשי הקבוצות אשר מבקשות לדחות את חזרת ליגת העל, קרא הערב בשיחה עם וואלה! ספורט למצוא את המתווה המקובל על כל קבוצות ליגת העל כדי שהליגה תשוב בצורה שוויונית וספורטיבית.

"אני מבין לגמרי את הבקשה של הקבוצות הקטנות יותר שמתקשות להחזיר זרים ונתקלו בבעיות בחודש האחרון. אני קורא לכל הקבוצות להתכנס במינהלת ולמצוא את הנוסח הנכון לחזרת הליגה, כך שהיא תהיה שוויונית עד כמה שאפשר וכדי שהיא תהיה ספורטיבית. ברור שאנחנו לא רוצים לראות ליגה עם קבוצות שצריכות להעלות שחקני נוער, כי כל הזרים שלהן לא חזרו לשחק".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בראיון עם טל שלו באולפן וואלה! 28 ביוני 2023. ראובן קסטרו
פועל לחזרת ליגת העל בצורה שוויונית וספורטיבית. השר שוהר/ראובן קסטרו

זוהר הדגיש: "מועד חזרת הליגה לא ישפיע על המענקים שאני מתכוון לתת לקבוצות. אם הליגה תשוב בעוד שבוע או שהיא תשוב בעוד חודש, אני אעשה ככל יכולתי כדי שהקבוצות תקבלנה את מענק 3 מיליון השקלים על עידוד שיתוף השחקן הישראלי ואת ההחזר ממשרד האוצר על פגיעה בהכנסות מאחר שאין קהל במגרשים. כדי לקבל את המתווים, הקבוצות צריכות לשחק והליגה צריכה לחזור. עוד שבוע או פחות שבוע כדי לסייע לקבוצות להחזיר את הזרים ולהתכונן טוב יותר לליגה, לא ישפיעו על קבלת הכספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully