וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן גולן מנתח ברומניה: "ישראל תפתח בכל הכוח ותסתער מההתחלה"

הקשר שמשחק ברומניה בשנים האחרונות ניתח את המפגש הגורלי בשבת: "שתי הנבחרות די שוות, רומניה תעשה הכל כדי לא להפסיד"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

אין הרבה שחקנים ישראלים שמכירים את הכדורגל הרומני טוב כמו עידן גולן. הקשר שגדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה רשם את הקדנציה הראשונה שלו בליגה הרומנית ב-2020/21 בקלוז', לאחר מכן עבר לוולונטר ובקיץ האחרון חתם בבוז'או מליגת המשנה. בריאיון שהעניק לתקשורת הרומנית, ניתח את המשחק הגורלי בין נבחרת ישראל ורומניה ביום שבת, שעשוי להכריע את גורל העולה ליורו 2024.

"אני לא יודע למה לצפות", הודה. "כמובן שאני רוצה שישראל תנצח, זה יהיה צעד ענק ליורו. המפתח? צריך להיות סבלניים, ולנסות להשתלט על המשחק מההתחלה. אני מניח שרומניה תעשה הכל כדי לא להפסיד ותשחק על מתפרצות כמו בספטמבר". במפגש הקודם בין הנבחרות פתחו הרומנים היטב, לפני שישראל חזרה עם מחצית שנייה מצוינת וסחטה 1:1.

"אני חושב שישראל תפתח בכל הכוח ותנסה לנצח כבר מההתחלה", הוסיף הקשר. "אני חושב ששתי הנבחרות די שוות, כי ישראל לא יכולה לארח בגלל המלחמה. אני יודע מכל החברים שלי שהתשוקה והמוביטציה גבוהה מאוד כרגע. לשתי הנבחרות יש שחקנים איכותיים, הן דומות מאוד. האם רומניה תשחק על תיקו? כשחקן אתה אף פעם לא רוצה לשחק ככה, אבל אני מניח שהם יעשו הכל כדי לא להפסיד".

גולן סיכם ואמר: "אני מניח שחלק מהשחקנים ששיחקו מול שוויץ לאו דווקא ישחקו בשבת, הצעירים שיחקו טוב מאוד ויש להם הרבה איכויות. השגנו נקודה חשובה מאוד".

עידן גולן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
הפך למומחה כדורגל רומני. עידן גולן/מאור אלקסלסי

כדי לעלות ליורו 2024, נבחרת ישראל חייבת ניצחונות על רומניה ואנדורה, ובמקביל לקוות ששוויץ לא תפסיד במחזור הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully